A YouTube alkotói Liaison megosztja a tanácsot a hirdetés közepes változásaira

Peter

A YouTube alkotója, Rene Ritchie, a Liaison Ritchie azt tanácsolta a tartalom készítőinek, hogy alkalmazkodjanak a YouTube közelgő középhellyel rendelkező reklámváltozásaihoz.

Ezek a változások május 12 -én lépnek hatályba, és megváltoztatják a hirdetések megjelenését a videókban.

Háttér

Május 12-től kezdve a YouTube új rendszert fog végrehajtani, amely a középhallgató-hirdetések elhelyezését prioritássá teszi a természetes tartalmi szünetek során, nem pedig a potenciálisan zavaró pillanatokban.

A YouTube automatikusan a hirdetéseket a természetes átmenetekbe helyezi a videókban, de az alkotók manuálisan ellenőrizhetik a hirdetések elhelyezéseit.

Ez a frissítés bevezet egy hibrid megközelítést, amely lehetővé teszi az alkotók számára, hogy egyidejűleg használják az automatikus és a kézi középső tekercset.

A YouTube korai tesztelése szerint az ezt a kombinált megközelítést alkalmazó csatornák átlagosan 5%-kal növekedtek a hirdetési bevételek.

Ritchie adaptációs stratégiája

Megosztva az X -en való megközelítését, Ritchie felvázolta a saját YouTube -csatornájával tett konkrét lépéseket:

„Kikapcsolom az automatikus középsütéseket, mivel ezt a rendszert továbbra is javítják és optimalizálják az indítás és az idő múlásával. Új videókhoz manuálisan beillesztem további résidőket, ha és szükség szerint, ahol azt gondolom, hogy ez a legjobb élményt nyújtja a nézők számára. ”

A meglévő tartalom esetében Ritchie prioritási megközelítést javasol:

„A hátsó katalógushoz a jelenlegi figyelési idő szerint válogatom, és ugyanezt csinálom a legjobb 20-50-es legjobban néző videókhoz.”

A Teremtő ellenőrzése fenntartása

Ritchie foglalkozott a YouTube -okkal kapcsolatos aggodalmakkal, amelyek potenciálisan eltávolítják a kézi elhelyezési lehetőségeket:

„Senki sem veszi el a kézi középső tekercset. Az alkotók továbbra is helyezhetnek résidőket bárhová és bármikor, amikor csak akarunk. ”

Emlékeztette az alkotókra, hogy a kijelölt hirdetési helyek nem garantálják a hirdetés elhelyezését, hanem jelzik, hogy hol jelenhetnek meg a hirdetések.

Ritchie párhuzamosan húzta a YouTube megőrzési elemzését, és elmagyarázta, hogy az új hirdetési visszacsatoló eszköz hogyan nyújt értékes betekintést.

„Az Analytics retenciós grafikonja előtti napokban a 10 másodperces hosszú bevezetőm rengeteg embert okozhatott a videóból, és soha nem tudtam. Hasonlóképpen, bárhová is el tudom helyezni azt a középhallgató-nyílást, de most adatot kapok arról, hogyan fog teljesíteni. „

Folyamatos fejlesztések

A YouTube aktívan finomítja az automatikus észlelési rendszert, és a május elindítása után folytatja annak fejlesztését.

Ritchie megjegyzi, hogy kölcsönös érdeklődés mutatkozik a közép-görgők hatékonyabbá tétele:

„A YouTube és az alkotók megosztják a bevételt, tehát mindenki érdeke, hogy a középső tekercsek jobban működjenek.”

Mit kell tennie az alkotóknak most

Mind a YouTube hivatalos útmutatása, mind Ritchie ajánlásai alapján az alkotóknak:

  • Engedélyezze az automatikus középső tekercset, miközben szükség esetén fenntartja a kézi vezérlést
  • Tekintse át először a nagyteljesítményű háttérkatalógus tartalmat
  • Használja az új visszacsatolási eszközt a potenciálisan zavaró hirdetési elhelyezések azonosításához

Folytassa a visszajelzés nyújtását a YouTube -nak a rendszer fejlődésével. Ez a Ritchie -vel való interakció azt mutatja, hogy a csapat hallgat.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.