A közelmúltbeli közösségi média vitában, Rene Ritchie, a YouTube alkotói kapcsolattartója olyan kérdésekkel foglalkozott, amelyekkel a Google Traffic befolyásolja a YouTube ajánlásait.
A beszélgetés arra összpontosított, hogy a Google keresési áttételének rövid áttekintése negatívan befolyásolhatja -e a csatorna teljesítményét.
Aggodalomra ad okot, hogy ha a nézők csak rövid ideig néznek egy videót, akkor ez a viselkedés arra készteti a YouTube -ot, hogy ritkábban ajánlja a videót.
A kérdés a @adventurecrews fiókból származik, akik írják:
„Ha egy csatorna hatalmas külső nézeteket kap a Google Search -től, és a néző csak a 2 percet nézi, akkor ez negatív hatással van -e a videóra, vagy meg tudja -e megfejteni ezt? A tartalom a kalandutazás. ”
YouTube válasza
Ritchie elmagyarázta, hogy a nézőidejű adatok fontos, de a forgalom hatása elsősorban abból származik, ahol származik.
Ez azt jelenti, hogy az algoritmus eltérően nézi az órák idejét, attól függően, hogy a felhasználók hogyan találják meg a tartalmat.
Például a YouTube honlapjáról kattintott videókat másképp értékelik, mint a külső forrásokhoz, például a Google Search -nél hozzáféréshez.
Kijelenti:
„A forgalmi források elsősorban ugyanazt a forgalmi forrást érintik. Tehát az Ajánlási Rendszer (böngészés> honlap) például megnézi a videó nézési idejét, amikor a kezdőlapra kattint, nem pedig a külső forrásokból, az al -hírcsatornából stb. ”
Szia! A forgalmi források elsősorban ugyanazt a forgalmi forrást érintik. Tehát az Ajánlási Rendszer (böngészés> honlap) például megnézi a videó nézési idejét, amikor a kezdőlapra kattint, nem a külső forrásokból, az alcsatornákból stb.
– YouTube Liaison (@youtubeinsider) 2025. február 19 -én
Mit jelent ez
Ez a pontosítás megnyugtatást nyújt az alkotók számára.
Még akkor is, ha egy videó sok nézetet kap a külső keresésekből, a forgalom rövidebb nézési ideje nem csökkenti annak esélyét, hogy a YouTube ajánlja.
A platform elsősorban eljegyzési mutatókat használ; Mint a nézési idő a YouTube -on belül, hogy eldöntse, mit ajánl.
A YouTube ajánlórendszerének működéséről bővebben lásd: