Befolyásolja -e a Google Traffic a YouTube ajánlásait? Mit kell tudni

Peter

A közelmúltbeli közösségi média vitában, Rene Ritchie, a YouTube alkotói kapcsolattartója olyan kérdésekkel foglalkozott, amelyekkel a Google Traffic befolyásolja a YouTube ajánlásait.

A beszélgetés arra összpontosított, hogy a Google keresési áttételének rövid áttekintése negatívan befolyásolhatja -e a csatorna teljesítményét.

Aggodalomra ad okot, hogy ha a nézők csak rövid ideig néznek egy videót, akkor ez a viselkedés arra készteti a YouTube -ot, hogy ritkábban ajánlja a videót.

A kérdés a @adventurecrews fiókból származik, akik írják:

„Ha egy csatorna hatalmas külső nézeteket kap a Google Search -től, és a néző csak a 2 percet nézi, akkor ez negatív hatással van -e a videóra, vagy meg tudja -e megfejteni ezt? A tartalom a kalandutazás. ”

YouTube válasza

Ritchie elmagyarázta, hogy a nézőidejű adatok fontos, de a forgalom hatása elsősorban abból származik, ahol származik.

Ez azt jelenti, hogy az algoritmus eltérően nézi az órák idejét, attól függően, hogy a felhasználók hogyan találják meg a tartalmat.

Például a YouTube honlapjáról kattintott videókat másképp értékelik, mint a külső forrásokhoz, például a Google Search -nél hozzáféréshez.

Kijelenti:

„A forgalmi források elsősorban ugyanazt a forgalmi forrást érintik. Tehát az Ajánlási Rendszer (böngészés> honlap) például megnézi a videó nézési idejét, amikor a kezdőlapra kattint, nem pedig a külső forrásokból, az al -hírcsatornából stb. ”

Mit jelent ez

Ez a pontosítás megnyugtatást nyújt az alkotók számára.

Még akkor is, ha egy videó sok nézetet kap a külső keresésekből, a forgalom rövidebb nézési ideje nem csökkenti annak esélyét, hogy a YouTube ajánlja.

A platform elsősorban eljegyzési mutatókat használ; Mint a nézési idő a YouTube -on belül, hogy eldöntse, mit ajánl.

A YouTube ajánlórendszerének működéséről bővebben lásd:


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.