Az összes élő webhely közül több mint 2 millió a Divi segítségével készült, amely az Elegant Themes híres WordPress témája és vizuális építője. 1,4%-os piaci részesedésével nem meglepő, hogy a legszélesebb körben használt WordPress témák közé tartozik.
A Divi egy többcélú eszköz WordPress témával és egy weboldal beépülő modullal (Divi builder). Ez az eszköz segít felhasználóbarát és reszponzív webhelyek létrehozásában még kódolási tapasztalat nélkül is.
Ha a Divi-t szeretné használni webhelyéhez, ez a cikk értékes betekintést és a Divi legfrissebb használati statisztikáit fedezi fel.
A szerkesztő választása
- Több mint 67 ezer webhely weboldalukon elfogadta a Divi-t.
- A Divi felhasználóinak legnagyobb populációja az Egyesült Államokban található 1,06 millió (45,38%) élő weboldalak.
- Divi megvan több mint 1 millió felhasználói letöltés.
- Ez a legszélesebb körben használt WordPress téma, a 1,4%-os piaci részesedéssel között a top 1 millió webhely.
- Divi jelenleg rendelkezik 3,8 millió letöltés és telepítés a WordPress témákban.
- Összesítés a 22 díj megerősítette a Divi hírnevét az iparágban.
Hány webhely használja a DIVI-t?
2023 júniusában a Divi több mint2,32 millió élő webhely világszerte.Sok webhely előnyben részesíti a DIVI-t a „fogd és vidd” funkciói miatt, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy előre elkészített testreszabási eszközökkel építhessék fel webhelyeiket. Lehetővé teszi számukra, hogy teszteljék, kezeljék a vizualizációkat és egyszerűen használják a bővítményeket.
A Divi emellett leegyszerűsíti az ügyfelek munkafolyamatát, így a web-építési folyamat rövidebbé, elérhetőbbé és gördülékenyebbé válik.
👍 Hasznos cikk: A WordPress statisztikái szerint a Divi a WordPress-felhasználók legjobb választása, 20 előre elkészített elrendezésének köszönhetően, amelyek készen állnak a testreszabásra. |
Vizsgáljuk meg, hányan használják a Divi-t és a legújabb Divi használati és iparági statisztikákat.
A Divi-t használó webhelyek száma
A Divi népszerűsége elsősorban a sablonok széles választékának és az integrált fejlett funkcióknak köszönhető, amelyek nagyobb rugalmasságot és funkcionalitást biztosítanak, mint a többi piaci versenytárs.
Ebben a részben nézzük meg azokat a tényezőket, amelyek hozzájárulnak a Divi vonzerejéhez, valamint a versenyképes témák és webdizájn platformok piacán elfoglalt helyéhez.
1. A Divi alkalmazási aránya folyamatosan növekszik, amit az is bizonyít, hogy világszerte több mint 67 000 webhelyen használják aktívan.
(BuiltWith, Webtechsurvey)
Ezenkívül a visszaesett használatról és a verziófrissítésekről szóló adatok azt mutatják, hogy a Divi keretrendszer dinamikus, tükrözve a felhasználók változó preferenciáit.
A legfrissebb statisztikák azt mutatják, hogy az első helyen álló, 6654-en álló webhely nemrég kezdte el használni, és Romániában található. A jelentések azt is jelzik, hogy 56 000 (2,42%) webhely vetette el a Divi-t, és körülbelül 734 000 (31,55%) felhasználó frissítette Divi verzióját.
2. 1 058 196 aktív, Divi-t használó webhely az Egyesült Államokból származik.
(Webtechsurvey)
A legfrissebb demográfiai statisztikák azt mutatják, hogy legkiterjedtebb felhasználói bázisa az Egyesült Államokban található, 1 058 196 oldallal. Íme az Egyesült Államokat követő tíz ország a Divi-alapú élő webhelyek tekintetében:
- Németország – 128 291
- Egyesült Királyság – 126 693
- Franciaország – 113 934
- Hollandia – 80 440
- Spanyolország – 67 370
- Ausztrália – 64 692
- Olaszország – 62 799
- Kanada – 57 242
- Svájc – 40 653
Az Egyesült Államokban elterjedt vonzereje virágzó virtuális környezetéhez, bőséges üzleti szektorához és fejlett digitális infrastruktúrájához kapcsolódik, amely elősegíti a webhelyek fejlesztését a különböző iparágakban.
3. A Divi több mint 1 millió egyedi letöltéssel rendelkezik a WordPress felhasználóktól világszerte.
(Colorlib, Hostinger)
A Divi a legjobb többfunkciós WordPress-témák közé tartozik, több mint egymillió egyedi felhasználói telepítéssel. Ez az ábra azt mutatja, hogy a Divi milyen széles körben használt, az egyéni vállalkozóktól a multinacionális konglomerátumokig.
Fő erőssége a webdesignerek széles körű testreszabási lehetőségeiben rejlik. A 40 rugalmas elem, például a cselekvésre ösztönző gombok, csúszkák, blogok, űrlapok és több mint 100 előre elkészített sablon révén a webdesignerek mindent elérhetnek, ami az egyedi márkamegjelenítéshez tökéletes interaktív webhelyek létrehozásához szükséges.
🎉 Érdekes tény: Tudta, hogy a WordPress 500 új webhely naponta jön létre a WordPressen? A WordPress-en futó webhelyek aránya 30%. |
4. A Divi több mint 3,8 millió WordPress témájú webhelyet telepített, ami kiemeli annak alkalmazkodóképességét és megbízhatóságát.
(BuiltWith, Kinsta, Colorlib)
A Genesis (az összes webhely 7%-a) és az Avada (az összes webhely 4%-a) mellett a Divi a legszélesebb körben használt WordPress-témák közé tartozik. Sokoldalúsága és megbízhatósága több millió WordPress-webhely fő témájává tette.
A Divi szolgáltatásai és képességei kivívták a sokféle megoldást igénylő webhelytulajdonosok és fejlesztők bizalmát. Az olyan témák mellett, mint a Genesis és az Avada következetes besorolása mutatja széles körű elismertségét és iparági elfogadottságát.
5. 1,4%-os a Divi piaci részesedése a WordPress témákban az első 1 millió webhelyen.
(Beépített, Ezoic)
A WordPress egyik kiemelkedő tényezője, hogy a Divi a vezető webhelyek első számú témaválasztása a koronát – ezt bizonyítja a piaci részesedés jelentős része (1,4%).
Ha több ezer és ezer lehetséges téma közül választunk, ez az eredmény figyelemre méltó.
6. A Divi 22 díjat gyűjtött be, ezzel megalapozva kiválóságát ezen a területen.
(Saasscout)
A Divi figyelemre méltó sikereket ért el a különböző WordPress témák kategóriákban, és számos díjat szerzett. Íme egy gyors áttekintés a 3 legjobb helyezésről és díjakról:
- Divi az 1. helyen áll a Gyors betöltés, a Podcastok és a Legolcsóbb WordPress témák között.
- Tartja a #2 helyet a legjobb tanácsadás, alkalmazástémák, húzás, orvosi, párhuzamos tekercsek, HTML5, SEO és előadói témákban.
- Divi is biztosított 3. hely más kategóriákban: BuddyPress, Affiliate Marketing és Egyoldalas témák.
Ez a táblázat azokat a kategóriákat mutatja be, amelyekben a Divi megszerezte a legjobb helyezést.
Kategória | Rang |
A legjobb gyorsan betöltődő WordPress témák | 1 |
A legjobb podcast WordPress témák | 1 |
A legjobb olcsó WordPress témák | 1 |
Következtetés
A Divi a technológiai fejlődés és az új versenytársak megjelenése ellenére is megállta a helyét, és megőrizte népszerűségét a felhasználók körében.
A fenti ábrák azt mutatják, hogy milyen széles körben használják, az egyéni vállalkozóktól a multinacionális konglomerátumokig. Az innovatív ötleteik, hogy újragondolják, mit tehetnek a szerkesztők és az oldalkészítők a webdesignért, lehetővé tették ezt a sikert.
GYIK
-
Melyik PHP a legjobb Divi számára?
PHP 7.4. mindig a legújabb stabil PHP verzió használata javasolt.
-
A Divi SEO-barát?
A Divi 100%-ban SEO-barát. A Divi tartalmazza az összes alapvető WordPress SEO funkciót és még sok mást.
-
Mi a Divi memóriakorlátja?
A Divi által javasolt memóriakorlát 128M. Mivel a PHP programok memóriája elfogyhat, ami összeomlást okozhat, a memóriakorlát nem csökkenhet 128M alá.
-
Hány webhelyet építhetek a Divi segítségével?
Divi-fiókját annyi webhelyen használhatja, amennyit csak akar. Miután előfizetett az Elegant Themes szolgáltatásra, beállíthat API-kulcsokat a WordPress irányítópultjának automatikus frissítéséhez.