A fejlett linképítés arról szól, hogy linkeket vonzzon a webhelyeire, és ideális esetben a MISS -ben.
Lehet, hogy szükség van egy kis tájékoztatásra, különösen, ha meg kell szurkolni a lángot, de a fő cél az, hogy a média, a niche webhelyek, az ipari kiadványok és a bloggerek megszerzése természetes módon láncoljon.
Egy kis kreativitás, stratégiai marketing és gyakorlati megközelítéssel ez elérhető.
Az alábbiakban megtalálja az általunk ajánlott és tesztelt módszereket, de variációkkal az ügyfél titkosságának fenntartása érdekében.
Ezek a stratégiák módosíthatók szinte bármilyen rés vagy ipar számára, és hatékonyan működhetnek a kiadók, az e -kereskedelem, a szolgáltatók/vezető gen és az alkalmazások számára.
A megfelelő végrehajtásról szól. Ha parancsikonokat vesz, vagy sablonokat és tömeges e -maileket használ, akkor valószínűleg nem lesz sikeres.
De mielőtt belemerülne, itt vannak azok a dolgok, amelyeket nem javasolunk az ügyfeleknek. Ezek vagy nem adnak eredményeket, vagy addig nem működnek, amíg el nem fogják, és akkor büntetést kap, ha nem tudja ellensúlyozni őket jó linkekkel.
- Vendég kiküldetés a linkekhez (teljesen rendben van a PR és az ügyfelek megszerzéséhez).
- Ösztöndíjak és támogatások.
- Fórum kommentálása.
- A közösségi média profiljai.
- Parazita SEO, ahol linkeket adsz magadnak.
- Ehelyett megteheti ezt, hogy a webhelyet kifejezésekhez rangsorolja, de az oldalak nem adják át a hatalmat. De elküldhetnek neked forgalmat.
- PBN -ek, Link Farms, Webrings, Link Rings, Roundups.
- Linkcserék vagy kölcsönös linkek (néhány kivétellel).
- Fizetni a magas DA webhelyekért, amelyek szintén kapcsolódnak a „Payday, pornó, tabletták, póker” résekhez.
Béreljen fel valakit, vagy nyújtson szolgáltatásokat a nyilvánosság számára
Gondoljon valamire, amire a közönségnek szüksége van, vagy szereti közvetlenül a termékekkel vagy szolgáltatásaival.
Vagy gondoljon valamire, amire a közönségnek olyan megoldásra van szüksége, amelyet Ön és munkatársai nyújthatnak.
Ennek egyik példája lehet egy utazási társaság, amely fizet az embereknek, hogy utazzanak a világon és blogoljanak róla (utána megosztom a nem utazási ötleteket).
Igen, tartalmat kapnak webhelyeiknek, de a másolat értéke csökken, ha a személy utazása véget ér.
Ha az utazó a következőket készíti, és az alábbiakban olvassa el a blogját, akkor elhagyhatják, amikor a személy megteszi, különösen, ha a következő szerző nem tud kapcsolatba lépni velük.
Tehát miért használja ezt linképítési stratégiaként?
Az emberek törekvéseibe és érzelmeibe játszik. Amikor olyan érzelmeket érint, mint a nevetés, a harag, a féltékenység, az ambíció, az empátia, az együttérzés stb., Inspirálja a cselekvést.
Az emberek álmodnak arról, hogy utazzanak a világon. Egy esély arra, hogy fizessen, hogy megtegye, hogy egyszerűen írjon az utazásról – jelentkezzen be!
A bloggerek, a médiavállalatok és mások valószínűleg írnak róla, és kapcsolatba lépnek a kampányhoz, de meg kell végeznie a szó megszerzésének munkáját. Így van:
- Küldje el e -mailt és SMS -t az ügyfeleknek, hogy tudatja velük a lehetőséget.
- Futtassa a közösségi média hirdetéseit a nyilvánosság számára, érdeklődési körökkel és demográfiai adatokkal a célzáshoz.
- Adjon hozzá egy konkrét hirdetési csoportot azoknak az embereknek, akik a médiában dolgoznak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy tartalmát a jobb szem előtt álljanak.
- Szponzoráljon egy standot az iparági kereskedelemben, ahol hirdeti a szolgáltatását és a munkalehetőséget. Ebben az esetben lehet a TBEX, amely az utazási bloggerek és az ízléskészítő számára az élelmiszer -bloggerek számára.
- Sorolja fel a munkabitákra, és nézd meg, hogy kap -e kamatot és részvényeket.
Miután talált egy olyan platformot, amely zümmögést generál, folyamatosan nyomja meg, ahogy a virititást keresi.
Van egy fogás: később több linképítést kell végeznie, mivel ez egy egyszeri akvizíciós kampány.
A jó hír: tanulhat ebből a kampányból, és alkalmazhatja azt új ötletekre és stratégiákra, hogy megőrizze a linkeket.
Most módosítsuk ezt a kampányt egy helyi stratégiához, miközben ugyanazt a témát tartjuk.
Offline események tárolása a helyi SEO linkekhez
Blogomon és konferenciákon a természetes helyi linkeket igénylő emberek számára megosztottam stratégiákat a helyi vállalkozások számára oktatási események fogadására vagy terek biztosítására.
A cél itt az, hogy valami folyamatosan tartson – akár hetente, havonta vagy negyedévente -, így a meglévő linkek továbbra is a helyén vannak, és újak fejlődhetnek.
Minden típusú helyi vállalkozás számára működik, a kiskereskedelmi üzletektől és a MEDSPA -któl kezdve a vallási intézményekig és a tároló létesítményektől.
Íme néhány példa:
1. példa: Az orvosi gyakorlatok hetente vagy havonta zárt rendezvényt rendezhetnek a szülők és a gyermekek tanítására, hogyan kell injekciókat beadni cukorbetegség vagy allergia felvételek esetén vészhelyzetben, például anafilaxiás sokkban.
Lehet, hogy a Közösségi Központ önkéntesek is megtanulják, hogyan kell beadni a Narcan -t túladagolásokra, és meghatározott túladagolási típusokat észlelni a helyes kezelés alkalmazásához.
2. példa: Bárki, akinek van helye és minden héten lassú éjszaka, olyan találkozókat és csoportokat fogadhat el, mint a névtelen csoportterápia vagy az alkoholisták (AA), kötés vagy ravaszkodás az özvegyek vagy az emberek számára, akik éppen a területre költöztek és magányosak, vagy biztonságos hely az iskola utáni tanuláshoz. Amikor a szülőknek dolgozniuk kell.
Ha valami jót tesz egy olyan közösségnek vagy csoportnak, amelynek szükség van, önmagában jutalmazza. Bónuszként ez egy média-méltó hangmagasság lehet, ha jó érzésre van szükségük a PR számára.
3. példa: Szervezze fel a felbukkanó rendezvényeket, ideértve az állatok örökbefogadását, a helyi tervezőket, a kézműveseket vagy a pékeket, hogy egy napra vagy egy hétig megjelenjenek.
Az új felbukkanás tárolásával, még akkor is, ha ugyanaz az ismétlődő téma, vállalkozása a közösségi részvétel forrásává válik.
Ezek a kiegészítő márkák elküldik a közösségi média jeleket és a forgalmat az üzletbe, új ügyfeleket hoznak be, amikor bejelentik a pop-upot, és idézeteket kapnak, mivel az emberek tudni akarják, hogyan tudnak új dolgokat növekedni vagy felfedezni a városukban.
A lassú éjszakák és az extra hely tökéletes lehetőséget kínálnak a linkek megszerzésére.
Amint az esemény vonzódást nyer, kapcsolatba léphet más cégekkel és nonprofit szervezetekkel, amelyek közönsége előnyös lenne.
A fenti orvosi példában lépjen kapcsolatba a gyermekorvosok és az orvosok irodáival. A közösségi találkozókhoz együttműködjön a vallási intézményekkel vagy a kormányzati weboldalakkal, amelyek ugyanazon okokból kapcsolódnak a helyi közösségi erőforrásokhoz vagy iskolákhoz.
Szponzorálás
Nem szabad szponzorálást vásárolnia kizárólag a linkekhez, hanem a linkek szponzora lehet.
A cél az, hogy valami médiára méltó dolgot hozzon létre az eseményen, vagy egy olyan kezdeményezés, amely arra ösztönzi az embereket, hogy megemlítsék a vállalatát mások felett.
Ez olyan niche -társaságok számára működik, amelyek helyi, nemzeti vagy nemzetközi lehetnek, például a SEO eszközszolgáltatók és a SAAS megoldások.
Bányászati és fűrészáru -társaságok, vagy helyi éttermek és láncok számára is működik. A marketing ügynökségek, az előadóművészek, mint az énekesek és a színészek, és még állatorvosi gyakorlat is.
Íme néhány példa:
1. példa: Minden városnak van kutyajegysége vagy versenye. Itt, DC -ben, az éves Chihuahua versenyek vannak Cinco de Mayo körül, és a Drag Queen High sarokverseny Halloween körül.
A kutyaversenyekhez vagy a találkozókhoz szponzoráljon egy pár poochet, és öltöztesse fel őket jelmezekbe az URL -jével. Mindenki szereti a jelmezben lévő kölyökkutyát, és ez az URL eljut a képek körül.
Ugyanaz a drag queen szponzorálásával. Adj neki egy szárnyat vagy címet, amelyben szerepel a cég neve és/vagy URL. Tegye meg egy lépéssel tovább, ha szponzorálja a Drag Queen -t a Photo Ops más rendezvényein, mint például egy húzóverseny, étkezési verseny vagy valami váratlan (mindaddig, amíg biztonságban van).
2. példa: A konferenciáknak médiavállalatok, bloggerek és lefedettségek vannak, mint az őrült. Gondoljon a standjára és a PR mutatványaira, amelyeket az iparágon belül megtehet.
Néhány fülke hírességeket hoz be, és mindenki el akarja készíteni a fényképet velük. Ezeket a fülkéket a konferencia Roundups is megemlítik, és kérheti a linkeket.
Más esetekben kreatív, mint egy árkád létrehozása, szépségszalon felállítása vagy IV hidratáló cseppek készítése.
A szépségszalon és a iv. Drip hozzáadott bónusza (ezt láttam a show -kban, és fantasztikus volt) az, hogy fogva tartott közönséget kapsz a potenciális ügyfelek számára.
Hogy szolgáltatóként szerepeljenek
Ez elsősorban a tégla- és habarcs-vállalkozásokra vonatkozik, de néhány e-kereskedelmi webhelyen és szolgáltatónak is működhet.
Gondoljon arra, hogy mit csinálnak az ügyfelek és a potenciális felhasználók, és hol illeszkednek az életükbe.
Például, ha egy város étterme vagy, akkor helyieket, üzletembereket és turistákat szeretne. Tehát a hivatkozási linkek már a radaron vannak, de mi lenne a felhasználás és az ajánlott szolgáltató linkek?
Washington DC -ben élek. Ha azt tervezem, hogy a színházba megyek, valószínűleg inni vagy vacsorát akarok előzetesen.
Ha a városból és DC -ből származom, hogy megtekinthessek egy show -t, akkor valószínűleg egy szállodát akarok a közelben.
Itt kaphat sok szilárd linket. Írja be a „Éttermek a Nemzeti Színház közelében”, „Szállodák az Arena Stage közelében” vagy „Italok a Kennedy Center közelében”.
Ezen kérdések mindegyike hozza létre a színház saját weboldalát, a DC -eredményekben és néhány könyvtárban.
Ezeket könnyű linkek elérni, és az ügyfelek bejuttathatják az ajtót. Kettős bónusz. Ez a pontos típusú link, amely segíthet vállalkozásának növekedésében.
Most keresse meg a kongresszusi központokat, konferenciákat, éves popkultúra eseményeket és egyéb dolgokat, amelyek a városában vagy országos szinten történnek.
Lesznek rajongói oldalak, vélemények, útmutatók, mit kell tenni, kereskedelmi kiadványok és egyesületek, amelyek mindegyike erőforrásokat biztosít.
A radarra való belépéssel backlinkeket kaphat tőlük, és a potenciális ügyfelek pénzt költenek a termékekre és szolgáltatásaira.
Végső gondolatok
A fejlett linképítés végső célja az, hogy linkeket hozzon létre a webhelyre organikusan, minimalizálva a kézi tájékoztatás szükségességét, miközben nagyobb minőségű linkeket szerez.
A fentebb vázolt technikák általában hógolyóhatással rendelkeznek, ha jól hajtják végre, vagy elegendő hatalmat építenek, hogy elismert márkává váljon a termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban.
Amint ez megtörténik, rangsorolása stabilizálódni kezd, és azt kell rájönnie, hogy természetesen több linket vonz.