Az új vállalkozások és a nagyvállalatok a Squarespace-t használják webhelyeik vagy blogjaik létrehozására. A platform egyszerű használatot és megfizethető webtárhely-költségeket kínál.
Ezek a tényezők a Squarespace előfizetőinek számát 3,79 millióra, piaci részesedését pedig 13%-ra növelték. A növekvő tendencia azt mutatja, hogy bevétele 122%-kal nőtt 2018-ról 2022-re.
Fedezze fel a Squarespace növekedését ebben a cikkben a statisztikák segítségével:
- Squarespace-használati statisztikák
- A Squarespace növekedési statisztikái
- A Squarespace alkalmazottai adatai
Merüljünk el.
A szerkesztő választása:
- A Squarespace-nek van 2,9 millió élő webhely világszerte.
- 2022-ben a Squarespace egyedi előfizetések ra nőtt 4,2 millió.
- A Squarespace-ben a 13%-os részesedéssel a hosztolt webhelyplatformok piacán.
- Vannak 3,79 millió Squarespace-ügyfél akik rendelkeznek előfizetési csomaggal.
- A Squarespace remek hely a munkához, mondja az alkalmazottak 84%-a.
- A cég többet vár, mint 969 millió dolláros bevétel 2023-ra.
- Öt fő etnikum jelen vannak a Squarespace munkakörnyezetében.
- A Squarespace rendelkezik 1800 főállású alkalmazott.
- 14% az ARRR növekedés a Squarespace 2023-ra.
Squarespace használati statisztika
A Squarespace 2,87 millió (58%) élő weboldallal rendelkezik. A legtöbb webhely az Egyesült Államokból származik, beleértve:
- Híradók
- Egyetemek
- Szoftverfejlesztők
- Szervezetek
Olvasás közben csomagoljon ki további statisztikákat és tényeket a Squarespace-t használó webhelyekről, előfizetésekről és legnépszerűbb országokról.
A Squarespace-t használó webhelyek száma
2022-ben 5,16 milliárd internetfelhasználó van. Ezek közül sokan különféle webhelyeket és platformokat érnek el, beleértve a Squarespace-t is.
A Squarespace, a portfóliók és online boltok legnépszerűbb platformja, 2023-ban 2 922 935 élő webhelytel rendelkezik. Első helyen áll a 10 legjobb egyszerű webhelykészítő kategóriában.
Íme a tíz legnépszerűbb ország és a Squarespace-t használó webhelyek száma:
Ország | A Squarespace-t használó webhelyek |
Egyesült Államok | 2,159,865 |
Egyesült Királyság | 154 911 |
Ausztrália | 113,179 |
Kanada | 93 939 |
Németország | 27,559 |
Új-Zéland | 21.510 |
Spanyolország | 19 596 |
Hollandia | 14,287 |
Franciaország | 13,701 |
Svájc | 13,303 |
1. A Squarespace egyedi előfizetései 2022-ben meghaladják a 4,2 milliót.
(négyzet)
Az egyedi előfizetések közé tartozik az ütemezés, az egyedi webhelyek, a kibontakozás, a közösségi oldal és a vendéglátás.
A Squarespace 2023 márciusában közzétett 2022-es pénzügyi jelentése szerint a platform egyedi előfizetése 3%-kal haladja meg a 2021-es 4,1 milliót.
2. A hosztolt megoldásokat használó webhelyek 13%-a használ Squarespace-t.
(Beépített, e-kereskedelmi platformokkal)
A Squarespace uralja a hosztolt webhelyplatformok piacát több mint 60 testreszabható sablonnal és témával, ami hozzájárul a 3. legnagyobb részesedéséhez.
Az alábbiakban a webhelykészítő piac kördiagramja látható:
👍 Hasznos cikk: Ami a tulajdonában lévő webhelyek számát illeti, továbbra is a WordPress nyer. 2023-tól a WordPress a webhelyek mintegy 43,5%-át üzemelteti és kezeli szerte a világon. |
3. 3,79 millió Squarespace-felhasználó rendelkezik személyes előfizetési csomaggal.
(Backlinko, Squarespace)
A felhasználókat az egyszerűen használható funkciói vonzzák, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy szöveget, képeket, videókat és egyéb tartalmakat adjanak hozzá.
A Squarespace egyik legjobb szolgáltatása a webhely 10 percen belüli létrehozása, valamint a Google Analytics szolgáltatáshoz való egyszerű csatlakozás.
🎉 Érdekes tény: Tudta, hogy az internetes webhelyek 55,49%-a használja a Google Analytics szolgáltatást? Segíti az adatelemzést, -gyűjtést és -vizualizálást, hogy segítse a felhasználói elkötelezettséget és a trendeket. |
A Squarespace növekedési statisztikái
A Squarespace bevétele 2022-ben jelentősen, 11%-kal nőtt 2021-hez képest. Anthony Casalena, a Squarespace vezérigazgatója kijelentette, hogy 2022 tele volt folyamatos végrehajtással és innovációval.
Ezek a tényezők bizalmat ébresztenek a vállalatban a globális ügyfelek kiszolgálásában.
Tudjon meg többet a Squarespace növekedéséről a legújabb statisztikák segítségével.
4. A Squarespace 969-981 millió dolláros bevételt vár 2023-ra.
(PR Newswire, Backlinko, Squarespace)
A Squarespace 12–13%-os növekedést irányoz elő 2022 teljes bevételéhez képest 2023-ban. Íme a Squarespace teljes bevételének növekedése az elmúlt öt évben:
- 2022 – 867,0 millió dollár
- 2021 – 784,0 millió dollár
- 2020 – 621,15 millió dollár
- 2019 – 484,75 millió dollár
- 2018 – 389,86 millió dollár
5. A Squarespace ARPU-ja 2023-ban 212,76 millió dollár.
(colorlib, Squarespace)
A 2023-as ARPU 4%-kal magasabb, mint a 2022-es 204,18 millió dolláros ARPU. Az ARPU a Squarespace alapvető mérőszáma.
Az említett kulcsmutató megmutatja, hogy a platform átlagosan mennyit keres az egyes előfizetők után.
Itt vannak a Squarespace ARPU-i az elmúlt években:
- 2022 – 209 millió dollár
- 2021 – 202,54 millió dollár
- 2020 – 186 millió dollár
- 2019 – 181 millió dollár
- 2018 – 178 millió dollár
6. A Squarespace éves futási ráta bevétele (ARRR) 14%-kal nőtt.
(négyzet)
A Squarespace ARRR 2023-ra 990,5 millió dollár, ami 14%-kal több, mint 2022-ben 869 millió dollár.
Az ARRR létfontosságú a vállalat terjeszkedésében, mivel egy éves projektbevételt segít. Ez a módszer lehetővé teszi a Squarespace számára, hogy vizualizálja a hosszú távú növekedést.
A Squarespace alkalmazotti adatai
A Squarespace 1800 alkalmazottja közül 1590 az Egyesült Államokban, 184 az EU-ban, 22 Ausztráliában, négy pedig az Egyesült Királyságban dolgozik. A cég 2022-ben 200 új alkalmazottal bővült.
🗣 Samantha Kogle, a Squarespace vezető terméktervezője mondja tovább Beépített NYC:
Miközben a Squarespace létszáma változik, egy dolog nem változott, a csapat azon vágya, hogy fenntartsák a kreativitás, az együttműködés és a kiváló tervezési kultúrát.
A növekvő ábra mutatja a virágzó munkavállalói elkötelezettséget a munkahelyen. Trendje új ügyfeleket és előfizetőket tükröz, ami megnövekedett bevételt jelent.
Tudjon meg többet a Squarespace alkalmazottairól az alábbi statisztikák segítségével.
7. A Squarespace alkalmazottainak 84%-a remek munkahelynek találja a vállalatot.
(Remek munkahely, Squarespace)
Néhány gyakori szó, amellyel az alkalmazottak a legjobban jellemzik munkakörnyezetüket:
- Előnyök
- Fajta
- Egyensúly
- Egészségügy
- Támogatás
A Squarespace munkakultúrája miatt kapott díjakat. Egyikük New York és Oregon legegészségesebb munkaadója 2021-ben és 2022-ben.
🗣 Anthony Casalena, a Squarespace alapítója 2004 óta folytatja Business Insider hogy…
Tapasztalatot adott az üzlet minden területéről, olyan mértékben, hogy amikor néhány év után embereket hoztunk be, volt némi fogalmam arról, hogy bizonyos munkák elvégzéséhez mire van szükség. Azt is gondolom, hogy a fájdalom miatti bérbeadás hosszú ideig karcsúsította az üzletet.
8. A Squarespace főállású alkalmazottja 1800 fő.
(négyzet)
Anthony minimalista vezetési stílusának köszönhetően az alkalmazottak száma 30%-kal meghaladja a 2020-as 1261 főt.
A Squarespace öt irodával rendelkezik New Yorkban, Oregonban, Portlandben, Dublinban és Los Angelesben.
Ez a cég számos munkahelyi elismerést nyert a kivételes munkahelyi környezetért. Néhány díjuk a következő:
Díj | Díjátadó | Évek |
Legjobb jutalmak és előnyök | Beépített | 2021 |
A legjobb HR csapatok | Összehasonlítva | 2021, 2022, 2023 |
Legjobb technológiai cégek nők számára | Tündéristenfőnök | 2020, 2021, 2022 |
A legtöbb innovatív vállalat a kiskereskedelem | Gyors társaság | 2023 |
9. A Squarespace csapatának öt jelenlegi etnikumja van.
(ZIPPIA, Squarespace)
A sokszínűség nem probléma a Squarespace-ben. 2023-ban elnyerte Amerika Legnagyobb Munkahelyei a Sokszínűségért díjat. Csapatuk leggyakoribb etnikai csoportjai a következők:
- 9% fekete vagy afroamerikai
- 20% latin vagy spanyol
- 57% fehér
🎉 Érdekes tény: Tudta, hogy az alkalmazottak 87%-a kevésbé valószínű, hogy otthagyja a munkahelyét, ha elkötelezett és megbecsülik az irodában? A vállalatoknak hangsúlyozniuk kell az alkalmazottak elkötelezettségének fontosságát a termelékenység és a munkaerő-felvételi arány magas szinten tartása érdekében. |
Bottom Line
Az egyik vezető webkészítő eszközként a Squarespace könnyen az internet kedvenc platformjává válik. A funkciók széles skálájával rendelkezik, és könnyen használható, ezért nő az alkalmazottak száma, a bevétele és a felhasználása.
GYIK
-
Ki használja leginkább a Squarespace-t?
Az Egyesült Államok a Squarespace-t használja leginkább olyan cégekkel, mint az Accenture, az HBO és a Discovery.
-
Ki a Squarespace célközönsége?
A Squarespace célközönsége a kisvállalkozások, zenészek, fotósok és más kreatív szakemberek.
-
Mi a Squarespace versenyelőnye?
A Squarespace könnyen használható, és vonzó tervezési lehetőségeket kínál. Korlátlan tárhellyel és sávszélességgel is rendelkezik. Más platformoktól eltérően nem kér jutalékot az eladások után.