Korai megfigyelések a kezdeti bevezetésből

Peter

A Google 2025. márciusi alapvető frissítése, amelyet március 13 -án jelentettek be, és várhatóan befejezi a héten történő bevezetését, turbulenciát hoz létre a keresési eredményekben több iparági nyomkövető eszköz szerint.

A helyi SEO útmutató és a Sistrix adatai azt mutatják, hogy ez nagyon hatásos frissítés lehet.

12 hónap alatt a „legrégzékenyebb” SERP -k

A helyi SEO útmutató nyomkövetési adatai szerint, amely figyelemmel kíséri a 100 000 otthoni szolgáltatási kulcsszavakat, a március 10 -i héten a SERP volatilitását a több mint egy év alatt megfigyelték. Ez összhangban áll a Google hivatalos bejelentésével a március 13 -i március -frissítésről.

A Sistrix Data megerősíti ezeket a megállapításokat, a Google Update Radar -jával, amely március 16 -án kezdődik a mozgásról mind az Egyesült Királyság, mind az Egyesült Államok piacán. A társaság napi egymillió SERP -t figyeli a frissítés hatásainak nyomon követése érdekében.

Nyertesek és vesztesek

A helyi SEO Guide számos egyértelmű nyertest és veszteset azonosított nyomkövetési adataiban. A legjobban látható webhelyek a következők:

  • Tatoldhouse.com
  • Reddit.com
  • Yelp.com
  • Homedepot.com
  • Quora.com

Ezzel szemben a láthatóság legjelentősebb cseppeit tapasztaló webhelyek a következők:

  • Diychatroom.com
  • GarageJournal.com
  • Bluettipower.com
  • Everfence.com
  • Mrhandyman.com

A Sistrix elemzése további érintett domaineket tárt fel az Egyesült Királyság piacán, jelentős veszteségeket okozva a quora.com (-15,76%), a szocialary.com (-10,93%) és az expedia.co.uk (-20,60%) esetében. A kormányzati oldalakat sem mentették meg, mivel a hmrc.gov.uk drámai 52,60% -os láthatóság csökkenést mutatott.

Kiskereskedelmi ágazat hatása

A kiskereskedelmi ágazat érdekes változásokat tapasztalt. A Sistrix -adatok azt mutatják, hogy a notonthehighstreet.com 56,28% -os láthatóságnövekedést tapasztalt az Egyesült Királyság keresésében, míg az Uniqlo.com 76,12% -os nyereséget tapasztalt.

A negatív oldalról több kiskereskedő elvesztette a helyét, a Zara.com 24,00%-kal, az Amazon.com 13,84%-kal csökkent, a Diy.com pedig 7,75%-kal esett vissza láthatóságban.

A legfontosabb trendek megjelennek

Andrew Shotland, a Local Seo Guide vezérigazgatója számos lehetséges mintát azonosított ebben a frissítésben:

1. A fórum tartalmának leértékelődése

Két fórum, a DiyChatroom és a GarageJournal, a láthatóság csökkenése volt, annak ellenére, hogy az elmúlt évben 1000%-os növekedést tapasztalt.

A Shotland megjegyzi, hogy ez nem lehet közvetlen lerontás, de a Google olyan webhelyeket emel, mint a Reddit, olyan funkciókkal, mint a megbeszélések és a fórumok kütyü és a népszerű termékrácsok.

2. Harcolj az AI által generált tartalom ellen

Az olyan webhelyek, mint a Bluettipower.com, amely úgy tűnik, hogy ezer adatközpontú oldalt hoz létre, valószínűleg az AI-vel, láthatóan csökken. Hasonlóképpen befolyásolják a „Kitchen-mosogató, Made-It-For-Seo” tartalommal rendelkező egyéb webhelyeket.

3.

Az egyes réseket célzó néhány frissítéssel ellentétben ez az alapvető frissítés a különféle ágazatok webhelyeit érinti, ideértve a kiskereskedelmet, a kormányzati, fórumokat és a tartalomkiadóit.

Mi a következő

A Google kevés információt adott a keresési algoritmus fejlesztéseiről ebben az alapvető frissítésben. A teljes effektusok nem egyértelműek, amíg a bevezetés befejeződik.

A Google március alapvető algoritmusának frissítése továbbra is megjelenik. A Search Engine Journal figyelemmel kíséri a változtatásokat, és frissítéseket kínál, amint további információk elérhetővé válnak. Kérjük, folytassa a jelentéseit.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.