Mennyi ideig tart a séma rangsorolása

Peter

A heti Tegyen fel egy SEO -kérdést Mariyából az indiai Irinjalakuda -ból, aki azt kérdezi:

– Mennyi időbe telik, amíg a séma élést folytat a SERP -n?

Nagyszerű kérdés Mariya, és könnyű megválaszolni.

Az séma „élőben” a keresőmotor rangsorolási pozícióján azonnal, miután a keresőmotor frissítette az oldal jelenlegi verzióját, amely tartalmaz egy feltérképezést és az új kóddal való frissítést. Amint ez megtörténik, megjelenik az új kód a telepített séma mellett.

Az olyan hiteles oldalak esetében, amelyek rendszeresen másznak és frissülnek, néhány óra lehet. Az újabb helyszínekkel lehet egy -két hét. De a séma nem segít a rangsorban. A séma feladata, hogy segítse a keresőmotorokat annak megismerésében, hogy miről szól az oldal, mi van az oldal minden szakaszában, és bizonyos esetekben az oldal miért kell megbízni.

A sémával kapcsolatos általános tévhit az, hogy rangsoroló jel vagy mágikus golyó, amely segít az algoritmikus pozíciók megszerzésében.

Nem, a GYIK séma hozzáadása (amely elavult és legalább a Google nem használja) nem segített abban, hogy az emberekben szerepeljenek, és eredményeket is kérjenek. Ehelyett ez segítené a keresőmotorokat, hogy tudják, mikor kell releváns kérdéseket hozzáadni a webhely listáján a SERP -ben, amely meghosszabbította a tőzsde mélységét.

Ha az oldalak még nem rangsorolnak, és a tartalom minősége nem jó, akkor a séma nem fog segíteni. Ha van rangsorolása, a megfelelő séma telepítése nagyobb láthatóságot adhat a kiemelt kivonatokon és a gazdag eredmények révén.

Amikor a GYIK séma létezett, a keresési eredményre beágyazott kérdések segítenek kiemelkedni a csomagból, tehát egyes felhasználók rákattinthatnak a listára, szemben a fentiekkel, mert jobban látható volt.

A séma elősegítheti a magas bizalommal rendelkező recepthelyeket és a nagyszerű UX -et is, hogy receptjeiket egy körhintaban látják el.

Ha van egy olyan oldala, ahol a videó az oldalán az uralkodó tartalom, és a videó megegyezik a témával, beleértve a címet és a H1 -et, akkor a videoobjektum -séma használata jelzi a keresőmotorot, amelyben van egy videó erről a témáról. Ez a videó megjelenhet a keresési eredmények tetején, az „emberek is”, „tudható dolgok” vagy a videók keresése eredménye.

Itt nem valószínű, hogy a séma segíthet a SEO -ban, de a séma megnövekedett rangsorolása valószínűtlen.

A séma nincs ott, hogy segítsen a rangsorban, az ott van, hogy segítse a keresőmotorokat:

  • Miről szól az oldalad.
  • Aki létrehozta a tartalmat vagy az információkat az oldalon.
  • Mely kérdések mutassák meg oldalait az információs, szolgáltatások és vezetők, az e -kereskedelem vásárlása, az összehasonlítások és a vélemények, valamint a zene, a képek, a videók, a hangok és a média számára.
  • A látogatók típusai a legjobb tapasztalatokkal rendelkezhetnek az adott oldalon vagy az oldal egy szakaszában.
  • Ahol szolgáltatásokat kínál, az Ön által kínált időpontokat, és kinek a legjobb.

Ha helyi vállalkozás vagy, akkor telepítheti a kiszolgált területet, hogy megmutassa a szolgáltatást kínálja a szolgáltatásokat. Ha meghatározott órákban működik, és módosítja azokat az ünnepekre, ez a sémán keresztül mutatható be.

A szervezeti séma lehetővé teszi, hogy márkáját társítsa a közösségi média csatornáival, hivatkozzon harmadik felek, például a Wiki Data -ra, hogy társulást építsenek azzal, amit a vállalat vagy a kiadvány topikusan kínál, és lehetővé teszi a szerzők, vezetők és mások számára, hogy hitelességet mutassanak, ha ismertek és figyelemre méltóak.

De ha az Ön webhelye nem megbízható forrás, és az oldalai még nem rangsorolnak, akkor a séma nem fog sokat segíteni. Ha bízik a webhelyén, akkor továbbra is remélnie kell, hogy a keresőmotor figyel a kódra, és megfontolja azt. Például a tudáspaneleket a séma befolyásolhatja, de a harmadik fél helyei is.

Egy dolog, amit keresek, az oldal frissítése után a frissítés és a felfedezés jelentése a Google Search Console -ban. Fedezze fel, amikor a Google új oldalakat szeretne felfedezni, és a frissítés akkor fordul elő, amikor azt akarja, hogy frissítette -e az oldal tartalmát. A jelentés tartalmaz egy dátumot, amely hasznos.

Miután felfrissült, nézze meg, hogy a keresési eredményekben jelenleg bekövetkeznek -e változások. Ha például módosította a címcímkét, akkor láthatja, hogy mikor kezdi az új, feltételezve, hogy a Google nem írja meg a sajátját. Ugyanez vonatkozik a meta leírására. Olyan eszközöket is használok, mint a Semrush, Ahrefs és Moz, hogy megmutassam, mikor jelenik meg a részletek és a gazdag eredmények.

Azáltal, hogy figyelembe veszi a feltérképezés adatait, beleértve a felfedezést és a frissítést, és annak biztosítása érdekében, hogy webhelyén minden oldalon jó felhasználói élmény legyen, nem csak néhány, akkor valószínű, hogy a sémáját rendszeresen, sőt ugyanazon a napon is felveszik.

Remélem, hogy ez segít megválaszolni a kérdését, és köszönöm, hogy elolvasta.

További erőforrások:


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.