A heti Tegyen fel egy SEO -kérdést Mariyából az indiai Irinjalakuda -ból, aki azt kérdezi:
– Mennyi időbe telik, amíg a séma élést folytat a SERP -n?
Nagyszerű kérdés Mariya, és könnyű megválaszolni.
Az séma „élőben” a keresőmotor rangsorolási pozícióján azonnal, miután a keresőmotor frissítette az oldal jelenlegi verzióját, amely tartalmaz egy feltérképezést és az új kóddal való frissítést. Amint ez megtörténik, megjelenik az új kód a telepített séma mellett.
Az olyan hiteles oldalak esetében, amelyek rendszeresen másznak és frissülnek, néhány óra lehet. Az újabb helyszínekkel lehet egy -két hét. De a séma nem segít a rangsorban. A séma feladata, hogy segítse a keresőmotorokat annak megismerésében, hogy miről szól az oldal, mi van az oldal minden szakaszában, és bizonyos esetekben az oldal miért kell megbízni.
A sémával kapcsolatos általános tévhit az, hogy rangsoroló jel vagy mágikus golyó, amely segít az algoritmikus pozíciók megszerzésében.
Nem, a GYIK séma hozzáadása (amely elavult és legalább a Google nem használja) nem segített abban, hogy az emberekben szerepeljenek, és eredményeket is kérjenek. Ehelyett ez segítené a keresőmotorokat, hogy tudják, mikor kell releváns kérdéseket hozzáadni a webhely listáján a SERP -ben, amely meghosszabbította a tőzsde mélységét.
Ha az oldalak még nem rangsorolnak, és a tartalom minősége nem jó, akkor a séma nem fog segíteni. Ha van rangsorolása, a megfelelő séma telepítése nagyobb láthatóságot adhat a kiemelt kivonatokon és a gazdag eredmények révén.
Amikor a GYIK séma létezett, a keresési eredményre beágyazott kérdések segítenek kiemelkedni a csomagból, tehát egyes felhasználók rákattinthatnak a listára, szemben a fentiekkel, mert jobban látható volt.
A séma elősegítheti a magas bizalommal rendelkező recepthelyeket és a nagyszerű UX -et is, hogy receptjeiket egy körhintaban látják el.
Ha van egy olyan oldala, ahol a videó az oldalán az uralkodó tartalom, és a videó megegyezik a témával, beleértve a címet és a H1 -et, akkor a videoobjektum -séma használata jelzi a keresőmotorot, amelyben van egy videó erről a témáról. Ez a videó megjelenhet a keresési eredmények tetején, az „emberek is”, „tudható dolgok” vagy a videók keresése eredménye.
Itt nem valószínű, hogy a séma segíthet a SEO -ban, de a séma megnövekedett rangsorolása valószínűtlen.
A séma nincs ott, hogy segítsen a rangsorban, az ott van, hogy segítse a keresőmotorokat:
- Miről szól az oldalad.
- Aki létrehozta a tartalmat vagy az információkat az oldalon.
- Mely kérdések mutassák meg oldalait az információs, szolgáltatások és vezetők, az e -kereskedelem vásárlása, az összehasonlítások és a vélemények, valamint a zene, a képek, a videók, a hangok és a média számára.
- A látogatók típusai a legjobb tapasztalatokkal rendelkezhetnek az adott oldalon vagy az oldal egy szakaszában.
- Ahol szolgáltatásokat kínál, az Ön által kínált időpontokat, és kinek a legjobb.
Ha helyi vállalkozás vagy, akkor telepítheti a kiszolgált területet, hogy megmutassa a szolgáltatást kínálja a szolgáltatásokat. Ha meghatározott órákban működik, és módosítja azokat az ünnepekre, ez a sémán keresztül mutatható be.
A szervezeti séma lehetővé teszi, hogy márkáját társítsa a közösségi média csatornáival, hivatkozzon harmadik felek, például a Wiki Data -ra, hogy társulást építsenek azzal, amit a vállalat vagy a kiadvány topikusan kínál, és lehetővé teszi a szerzők, vezetők és mások számára, hogy hitelességet mutassanak, ha ismertek és figyelemre méltóak.
De ha az Ön webhelye nem megbízható forrás, és az oldalai még nem rangsorolnak, akkor a séma nem fog sokat segíteni. Ha bízik a webhelyén, akkor továbbra is remélnie kell, hogy a keresőmotor figyel a kódra, és megfontolja azt. Például a tudáspaneleket a séma befolyásolhatja, de a harmadik fél helyei is.
Egy dolog, amit keresek, az oldal frissítése után a frissítés és a felfedezés jelentése a Google Search Console -ban. Fedezze fel, amikor a Google új oldalakat szeretne felfedezni, és a frissítés akkor fordul elő, amikor azt akarja, hogy frissítette -e az oldal tartalmát. A jelentés tartalmaz egy dátumot, amely hasznos.
Miután felfrissült, nézze meg, hogy a keresési eredményekben jelenleg bekövetkeznek -e változások. Ha például módosította a címcímkét, akkor láthatja, hogy mikor kezdi az új, feltételezve, hogy a Google nem írja meg a sajátját. Ugyanez vonatkozik a meta leírására. Olyan eszközöket is használok, mint a Semrush, Ahrefs és Moz, hogy megmutassam, mikor jelenik meg a részletek és a gazdag eredmények.
Azáltal, hogy figyelembe veszi a feltérképezés adatait, beleértve a felfedezést és a frissítést, és annak biztosítása érdekében, hogy webhelyén minden oldalon jó felhasználói élmény legyen, nem csak néhány, akkor valószínű, hogy a sémáját rendszeresen, sőt ugyanazon a napon is felveszik.
Remélem, hogy ez segít megválaszolni a kérdését, és köszönöm, hogy elolvasta.
További erőforrások: