A heti szerzői oldalakkal kapcsolatos kérdés Joylyn -tól származik:
Dolgozunk a szerzői oldalak építésén tartalmunkra, nem bánnánk, ha a legjobb gyakorlatokat tanítanánk a szerző archív oldalak építéséhez bármilyen SEO bevált gyakorlat mellett.
Nagyszerű kérdés és tökéletes számomra, hogy márkajelzés szempontjából válaszoljak.
A szerzői oldalak a bizalom, a hatalom és az összes jó cucc kiépítését szolgálják. Ennek soknak nyilvánvalónak kell lennie.
Azonban sok árnyalat kerül a szerzői oldalak kihasználására. Sőt, kihívnám annak a gondolatnak a gondolatát, hogy mi a szerző oldal, és miért van szükségünk rájuk.
Mi legyen a szerző oldalain?
A válasz erre attól függ, hogy mit próbál elérni.
Igen, a bizalmat ki kell teremtenie, de az, hogy hogyan csinálod ezt, számos tényezőtől függ.
Tegyük fel például, hogy az iparág folyamatosan fejlődik és változik. Lehet, hogy a szerző múltjának megsértése nem lehet az út.
Ehelyett a bizalmat jobban fel lehet építeni, ha a közelmúltbeli elismerésükre és eredményeikre összpontosítanak. Olyan egyszerű lehet, mint a közelmúltban a témáról széles körben írt megmutatás.
Más szavakkal, meg kell határoznia, hogy mit jelent a „bizalom” a forgatókönyvben, mert ez nem egyetemes.
Gondolj a szerző oldalaira, mint „oldalakról”. Van egy bizonyos narratívum egy jó oldalról, és ugyanezt megteheti a szerző oldalaival.
Ne csak mondd, ki az ember, hanem mutasd meg, hogyan kerültek oda.
A bizalom gyakran a kontextualizációról szól. Ne gondoljon arra, hogy csak azt mutatja be, hogy ki a szerző – inkább próbáljon festeni egy képet, amely keretezi őket.
A szerzői oldalak nem csak hátteret kínálnak a közreműködőkről, hanem a webhelyét is. Az interneten a „Ki vagy” oszlopává válnak. A szerzők nem csak a szerzők, hanem képviselők.
Amikor valaki átfut a szerző oldalain (talán az egyik szerző googlingjával, ahogyan a fenti Loren Bakerrel tettem), akkor és az oldaluk kapcsolódó oldal igazolják, hogy ki vagy.
A jó szerző oldal felhatalmazása túlmutat a webhelyén.
Ha olyan marketingstratégiát működtet, amely nehéz a munkavállalói érdekképviseletben, akkor ezek az oldalak minden tájékoztató program nagy részét képezik.
Ha a cél az, hogy a saját embereit kiszedje a márkát podcastokon, webináriumokon, konferencia szakaszokon stb., A szerző oldal oszlopmá válik. Ez lesz az a „otthon”, amely képviseli támogatóit és önöket egyszerre.
Ez ismét a szerző oldalra szól, nem csupán a hitelesítő adatok és az eredmények listája, hanem a szerzők körüli narratívumként.
Ha megpróbálja építeni márkáját és teljesítményét az alkalmazottak, a közreműködők stb. Kihasználásával, akkor olyan oldalakra van szüksége, amelyek erős kontextualizálást kínálnak.
Még ha nem is használja a bio/szerző oldalt önmagában a tájékoztatás részeként, nagyon jó esély van arra, hogy bárki érdeklődő valamilyen keresést végezzen, és ezeket az oldalakat önmagában találja meg (ismét, ahogy én fentebb tettem).
Ami…
Kinek van szüksége szerzői oldalakra?
Hadd kihívjam az egész kérdést. Miért állunk meg a szerzőknél? A kérdésnek kell lennie: „Kinek van szüksége az emberek oldalaira?” A válasz mindenki, akinek a társaságnak van minden embere. Tehát a válasz mindenki.
Minden vállalkozásnak kontextualizálnia kell magát a hozzá kapcsolódó emberek révén. Ez lehet a vezérigazgató, a CMO, a pénzügyi igazgató, a CTO vagy a COO – én vagyok a „CS” -ből, de nem szabad itt megállni.
Amikor látom, hogy egy vállalat csak felsorolja a legfontosabb alkalmazottait, az egy óriási ego -stroke -ként jelenik meg. Tehát, a küldetés befejeződött: Ön kontextualizálta vállalkozását. Most már tudom, hogy egy csomó nárcista vagy.
Még akkor is, ha oldószeres vagy, olyan tartalomnak kell lennie, amely bizonyos értelemben kitalálja, hogy ki vagy a webhelyen.
Azt hiszem, úgy gondoljuk, hogy a „szerzői oldalakat” úgy tekintjük, mint ez a nagyon szűkített oldaltípus. Számomra ez a helytelen módja annak, hogy rájuk nézzünk. Ez nem egy „SEO” játék.
És ha önmagában túlmutat a SEO -n túl, valóban van -e különbség a szerző oldal és a munkavállalói bio oldal között?
Ugyanakkor ez vicces, mert egész nap arra törekszünk, hogy miként támaszkodhatunk a szerző oldalaira, majd létrehozunk egy soha véget nem érő oldalt az alkalmazottak számára, akik pusztán felsorolják a nevüket.
Pontosan mennyire hasznos ez a felhasználó számára, hogy képesek legyenek manuálisan megkeresni ezeket az embereket a LinkedIn -en (ami azt jelenti, hogy elhagyja a webhelyét)?
Szóval, kinek van szüksége a „szerzői oldalakra”? Mindenki. A kérdés az, hogy milyen típusú „szerző oldalra” van szüksége? Kombinálhatja az oldalról és a „szerző oldalról”?
Ezt a saját weboldalamon csinálom, mivel egyszemélyes show vagyok, és a formátum lehetővé teszi számomra ezt a lehetőséget. Úgy éreztem, hogy egy különálló oldal van egy kis túlterhelés.
Van egy életrajz arról, hogy ki vagyok a honlapomon, majd egy hosszabb szakasz a kb. Pagán – tényleg létrehoznom kell egy másik oldalt, hogy újra beszélhessek rólam? Úgy érezte, hogy túl sok figyelmet fog fókuszálni magamra, és nem a közönségemre.
Ismét nem az a kérdés, hogy „ha” van valamiféle szerzőre vagy bio oldalra, hanem milyen formátumban és milyen formátumban?
A szerző oldal legjobb gyakorlatai
Ennek ellenére itt van néhány gyors bevált gyakorlat, amelyet fontolóra vennék a szerzői oldalak (és hasonló „bio” oldalak) hozzáadására. Néhányan nyilvánvalóak, például:
- Társadalmi kapcsolatok.
- Standard Bio.
- Kép.
- Legutóbbi hozzászólások.
- A hivatalos iparági elismerés (például a Search Engine Journal a „Certification & Awards” fülével).
- Szakértői területek.
Néhány kevésbé (és ismét minden a céljaitól függ):
- A konferencia beszélgetések.
- Podcast, Webinar fellépések és egyéb „harmadik féltől származó elhelyezések” (hasonlóan a Search Engine Journal „Public Works” füléhez).
- Olyan üzletek, ahol a szerzőt idézik.
- Munkatapasztalat (aktuális és előző).
- Története annak, hogy a szerző hogyan került az iparba és miért.
- A személyes ipari filozófia (akár videó is lehet).
Az utolsó dolog, amit mondok: nézd meg a formázást.
A szerző oldalak 99% -a, feltételezve, hogy jelentősek, úgy érzik, hogy egy hosszú cikket olvas.
Ha a legtöbbet szeretné kihozni a szerző oldalról, akkor ki kell terjesztenie a dolgokat, hogy a közönség egy pillanat alatt holisztikus érzetet kapjon.

A Search Engine Journal elrendezése az egyik legjobb, amit online láttam (és nem azt mondom, hogy azért írok, mert ezt a Search Engine Journal -on írom).
Nem érzem magam elárasztva az információkat. Mindez „darabolva” oly módon, hogy egyértelműen észrevegyem az információk különféle területeit anélkül, hogy keményen dolgoznom kellene, hogy mindent láthassam.
Ezért működik.