A Facebook SEO csoportjában egy nemrégiben folytatott vita kiemelte, hogy a Google strukturált adatátviteli eszköze hogyan hozhat félrevezető eredményeket, így a Schema.org strukturált adatokat megnehezítheti a hibakeresés. Ez az oka annak, hogy a szerszám elmarad, és miért kínál a schema.org jobb megoldást.
Ez a cikk nem kapcsolódik a privát Facebook csoportos beszélgetéshez, de képernyőképeket készít a megvitatott webhely hibakereséséről.
WordPress plugin strukturált adatokhoz
Az a személy, aki elindította a beszélgetést, azt mondta, hogy WordPress plugint használnak strukturált adatainak kidolgozásához. Valaki az ujját a SEO beépülő moduljára mutatta, mondván, hogy a schema.org strukturált adatkimenet a pluginok által nem elég jó, de ez a válasz helytelennek bizonyult. Lehet, hogy problémát jelentett a felhasználó által kiválasztott strukturált adatokkal, nem pedig maga a plugin.
A strukturált adat beépülő modulok hasznosak a strukturált adatok kidolgozásához, mert:
1. Ez automatizálja a Schema.org JSON-LD strukturált adatszkript előállításának unalmas feladatot.
2. A Google által megkövetelt strukturált adatokat automatikusan kiadja.
3.
Az egyetlen hátránya, amint ez a helyzet ebben a helyzetben volt, az, ha a felhasználó olyan strukturált adatokat választ, amelyek nem megfelelőek a tartalmukhoz. Ez megtörténhet például, ha a helyes verzió a helyi munkaerő, de ehhez a plugin fizetett verziója szükséges, és a felhasználó egy másik típusú strukturált adatot választ, például az aggregálódás.
Google Rich Resites Tool hiba
A személynek a Local Business strukturált adatokat kellett volna használnia, de az oldalon lévő kód összesítésre került. Amikor azonban a személy ellenőrizte azt a Google strukturált adatátviteli eszközén, akkor helytelenül azt mutatta, hogy a Local Business strukturált adatokat használja.
A megtévesztő Google Rich Eredményteszt képernyőképe
A furcsa rész az, hogy a Google eszköze lehetővé teszi a felhasználók számára a HTML -ben található strukturált adatok megtekintését, és pontosan azt mutatja, hogy a weboldal aggregálódást, nem pedig a LocalBusiness -t, a Schema.org strukturált adatokat használja.
Képernyőkép: A Google eszköze rossz strukturált adatokat észlel
Az eszköz felismeri a helyi business strukturált adatokat, de valójában ez valami, ami beágyazódik az aggregáló strukturált adatokban, amelyet nem észlelnek. Amit az eszköz bemutat, a gazdag eredményekhez kapcsolódik, de az eszköz címkéje zavaróan azt mondja, hogy az észlelt strukturált adatokat mutatja.
Schema.org strukturált adatok érvényesítője
A pontosabb séma.org strukturált adatok validációs eszköze a schema.org, nem pedig a Google.
Itt vannak a strukturált adatok, amelyeket a hivatalos séma.org eszköz észlelt:
Miért nem sikerült a Google eszköze?
Ami történt, hogy a weboldal az aggregáló strukturált adatokat használja a helyi vállalkozás áttekintésére. A Google gazdag eredményteszt -teszt eszköze tévesen azonosította a localbusiness strukturált adatokat, és figyelmen kívül hagyta, hogy a szkript valóban az aggregálódásról szól.
A hivatalos séma.org validátor pontosan azonosította a strukturált adatokat.
Ez nem azt jelenti, hogy a Google eszköze megsérült. Úgy gondolom, hogy mi történik, az, hogy a Google eszközének olyan funkcionalitása van, amely korlátozódhat annak tesztelésére, hogy egy weboldal strukturált adatai a gazdag eredményekhez jogosultak -e az oldalra, ezért hívják a gazdag eredmények tesztelőjének. Lehet, hogy nem érvényesíti a strukturált adatokat, tehát ha pontosan meg akarja hibakeresni a kódot, akkor valószínűleg jó ötlet, ha a hivatalos séma.org eszköznek centrifugát adunk.
Ha problémái vannak a strukturált adatok hibakeresésével, és a HTML olvasása nem része a készségkészletnek, akkor érdemes kipróbálni a hivatalos sémát.
Lehet, hogy itt az ideje, hogy a SEO -k és a kiadók hozzáadják a hivatalos sémát.