Miért lehet félrevezető a Google gazdag eredményeszköze?

Peter

A Facebook SEO csoportjában egy nemrégiben folytatott vita kiemelte, hogy a Google strukturált adatátviteli eszköze hogyan hozhat félrevezető eredményeket, így a Schema.org strukturált adatokat megnehezítheti a hibakeresés. Ez az oka annak, hogy a szerszám elmarad, és miért kínál a schema.org jobb megoldást.

Ez a cikk nem kapcsolódik a privát Facebook csoportos beszélgetéshez, de képernyőképeket készít a megvitatott webhely hibakereséséről.

WordPress plugin strukturált adatokhoz

Az a személy, aki elindította a beszélgetést, azt mondta, hogy WordPress plugint használnak strukturált adatainak kidolgozásához. Valaki az ujját a SEO beépülő moduljára mutatta, mondván, hogy a schema.org strukturált adatkimenet a pluginok által nem elég jó, de ez a válasz helytelennek bizonyult. Lehet, hogy problémát jelentett a felhasználó által kiválasztott strukturált adatokkal, nem pedig maga a plugin.

A strukturált adat beépülő modulok hasznosak a strukturált adatok kidolgozásához, mert:

1. Ez automatizálja a Schema.org JSON-LD strukturált adatszkript előállításának unalmas feladatot.

2. A Google által megkövetelt strukturált adatokat automatikusan kiadja.

3.

Az egyetlen hátránya, amint ez a helyzet ebben a helyzetben volt, az, ha a felhasználó olyan strukturált adatokat választ, amelyek nem megfelelőek a tartalmukhoz. Ez megtörténhet például, ha a helyes verzió a helyi munkaerő, de ehhez a plugin fizetett verziója szükséges, és a felhasználó egy másik típusú strukturált adatot választ, például az aggregálódás.

Google Rich Resites Tool hiba

A személynek a Local Business strukturált adatokat kellett volna használnia, de az oldalon lévő kód összesítésre került. Amikor azonban a személy ellenőrizte azt a Google strukturált adatátviteli eszközén, akkor helytelenül azt mutatta, hogy a Local Business strukturált adatokat használja.

A megtévesztő Google Rich Eredményteszt képernyőképe

A furcsa rész az, hogy a Google eszköze lehetővé teszi a felhasználók számára a HTML -ben található strukturált adatok megtekintését, és pontosan azt mutatja, hogy a weboldal aggregálódást, nem pedig a LocalBusiness -t, a Schema.org strukturált adatokat használja.

Képernyőkép: A Google eszköze rossz strukturált adatokat észlel

Az eszköz felismeri a helyi business strukturált adatokat, de valójában ez valami, ami beágyazódik az aggregáló strukturált adatokban, amelyet nem észlelnek. Amit az eszköz bemutat, a gazdag eredményekhez kapcsolódik, de az eszköz címkéje zavaróan azt mondja, hogy az észlelt strukturált adatokat mutatja.

Schema.org strukturált adatok érvényesítője

A pontosabb séma.org strukturált adatok validációs eszköze a schema.org, nem pedig a Google.

Itt vannak a strukturált adatok, amelyeket a hivatalos séma.org eszköz észlelt:

Miért nem sikerült a Google eszköze?

Ami történt, hogy a weboldal az aggregáló strukturált adatokat használja a helyi vállalkozás áttekintésére. A Google gazdag eredményteszt -teszt eszköze tévesen azonosította a localbusiness strukturált adatokat, és figyelmen kívül hagyta, hogy a szkript valóban az aggregálódásról szól.

A hivatalos séma.org validátor pontosan azonosította a strukturált adatokat.

Ez nem azt jelenti, hogy a Google eszköze megsérült. Úgy gondolom, hogy mi történik, az, hogy a Google eszközének olyan funkcionalitása van, amely korlátozódhat annak tesztelésére, hogy egy weboldal strukturált adatai a gazdag eredményekhez jogosultak -e az oldalra, ezért hívják a gazdag eredmények tesztelőjének. Lehet, hogy nem érvényesíti a strukturált adatokat, tehát ha pontosan meg akarja hibakeresni a kódot, akkor valószínűleg jó ötlet, ha a hivatalos séma.org eszköznek centrifugát adunk.

Ha problémái vannak a strukturált adatok hibakeresésével, és a HTML olvasása nem része a készségkészletnek, akkor érdemes kipróbálni a hivatalos sémát.

Lehet, hogy itt az ideje, hogy a SEO -k és a kiadók hozzáadják a hivatalos sémát.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.