Miért nem indexeli a Google az oldalaimat?

Peter

A heti Tegyen fel egy SEO kérdést Harjeet -től:

„Szia! Van egy weboldalam, amely információkat szolgáltat a raktárakról az Egyesült Államok egész területén. A probléma az, hogy a Google csak nyolc -kilenc oldalt indexál. De sok dinamikus oldala van.

Például, ha bármilyen helyet keres a honlapú keresősávon, akkor a listákkal megnyitja a helyoldalt.

De a Google nem indexeli a helyoldalakat és a raktárak listáját is. Tudna segíteni abban, hogy megoldja ezt a problémát?

Ez egy nagyszerű kérdés, és azt hiszem, tudok segíteni.

Miután megnézte a webhelyét, úgy tűnik, hogy van egy mászó problémája, amelynek hiánya van, és nem indexelő.

Ellenőrizhetem, hogy csak kilenc oldal van a Google indexeiben. Ennek oka az, hogy csak kilenc tényleges oldala van a webhelyén.

A webhely néhány problémájának áttekintésével szeretnék kezdeni. Ezután, az áttekintés után, megosztom, hogyan lehet megoldani egy nagy darabot, hogy elkezdhesse az oldalak mászását és indexelését.

A webhely struktúrájának hiányosságainak azonosítása

Mind a fogyasztók, mind a keresőmotorok számára nagyon nehéz navigálni a webhelyén, mert hiányzik a linkek és a könnyen megtalálható navigáció.

Két webhelytérkép is van, és egyikük helytelen. A jó hír az, hogy a helyes a robots.txt szerepel, de csak a webhely navigációja van, és nem a dinamikusan létrehozott oldalak.

A kezdéshez sorolja fel a webhelytérkép legfontosabb aloldalait, hogy a keresőmotorok könnyebben megtalálhassák őket.

A robots.txt fájl tartalmazza az összes felhasználói ügynök tiltási irányelvet is, ami problematikus, mivel ez blokkolja a mászást, és nem irányítja a rugóknak a megfelelő mappákhoz és oldalakhoz.

Adja meg a „Engedélyezést” a mászni kívánt fontos mappákhoz és útvonalakhoz. Ez irányítja a pókokat azokhoz az oldalakhoz és mappákhoz, amelyek a legfontosabbak.

A webhelytérkép és a robotok.txt problémáinak tetején nincs belső összeköttetés. A belső linkek fontosak annak érdekében, hogy a rugók mozoghassanak a webhelyén, és új oldalakat találjanak, amelyek indexelést igényelnek.

A következő az, hogy megnézzük a tartalom minőségét és annak megjelenítését.

A webhelyén lévő tartalom vékony, és nincs olyan tartalom, amely olyan információkat szolgáltathat, amelyeket a helyi tárolás szakértői tudnának.

Adjon hozzá egyedi tartalom- és helymeghatározási információkat az egyes oldalakhoz külön -külön (az alábbiakban bővebben a How to Refix to Explice szakaszban).

A webhely hiányzik a robotok metacímkéiből és a kanonikus linkekből is. A meta robot címkék útmutatást adnak arról, hogy az oldalak indexelni kell -e vagy sem, és ha a linkeket be kell tartani vagy sem.

A kanonikus linkek azt mondják, melyik verzió a hivatalos egy oldal verziója, és segíthet a hasonló vagy versengő oldalak dedupplizálásában. Ezek hozzáadása segít a keresőmotoroknak tudni, mit kell tenni az oldalak és a linkek felfedezésével.

Végül, nincsenek városi vagy állami alapú oldalaid, mint dedikált erőforrások, de a keresőmezőben legördülő menüben van. A probléma itt az, hogy ezek az oldalak nem léteznek, hacsak nem keresik.

Ha nem léteznek hivatalos URL -en, akkor a keresőmotorok nem találják meg őket, és könnyen indexeljék őket.

Vannak más technológiai és tartalmi problémák is itt, de beugrani fogom a fő javítását, amely több oldalt indít az Ön számára. És ez hihetetlenül könnyű, tehát ez jó hír.

A hiányzó SEO elemek kitöltése

Van néhány lépést megtenni, ha ez lenne a webhelyem vagy a projektem:

  1. Építsen egy városokat és/vagy régiókat és az államok mappaszerkezetét.
  2. Szerezzen egyedi tartalmat mindegyikhez.
  3. Adjon hozzá zsemlemorzsa és belső linkeket.
  4. Módosítsa a robots.txt és a webhelytérképeket.
  5. Végezzen helyi PR -munkát, nem pedig spam -linkeket és könyvtárakat.

Készítsen egy mappaszerkezetet

Amikor megengedi, hogy a webhelykeresés URL -eket generáljon a városok, államok és helyek számára, akkor rengeteg versengő URL -t hoz létre.

Az emberek rosszul írhatják a várost, vagy rövidítést használhatnak: Philly, Philadelphia (és Missouri vagy PA), vagy olyan környékek, mint a Fishtown vagy a Center City, ha ez a Philadelphia Pennsylvania verziója.

És ha a DMV -ben (DC, MD, VA) él, mint én, akkor beírhatja Washingtonba vagy Columbia Heights -ba az állam vagy a város nevét. Washington lehet DC vagy az állam is.

A mappaszerkezet felépítése lehetővé teszi az embereket a megfelelő helyre, és megkönnyíti a keresőmotorok számára, hogy tudják, hol kínál szolgáltatásokat.

Például az EU -társaságok országonként felépíthetnek; Az egyes országok, mint például Mexikó, olyan államok lehetnek, mint a Jalisco és az Oaxaca, valamint a nagyvárosok mindegyikében.

Készítsen egyedi tartalmat

Az eredeti helyalapú tartalom könnyen használható a rést. Mindegyik régiónak eltérő éghajlata van, és a városok is. Figyelembe veheti ezeket a másolat írásakor.

Ha a régió nagyobb páratartalommal rendelkezik, beszéljen arról, hogy az épület hogyan védi a penész, a penész, a korrózió és más páratartalom kérdéseit, amelyek befolyásolják a tárolást és a raktározást.

Azon területeken, ahol a hurrikánok, a hó vagy akár a hő miatt elveszíti az energiát, beszéljen a biztonsági mentési rendszerekről és a hőmérsékleten kritikus tárgyak hűtéséről.

Beleheti a városi alapú tartalmat, és lokalizálhatja az eredeti beszélgetési pontokat, ideértve a helyszín útmutatásait is. Ne felejtsd el belefoglalni a fizikai címeket, a működési órákat és a telefonszámokat.

Ezt az útmutatót egy ideje írtam a lokalizált címcímkékhez és leírásokhoz, itt is érvényes.

Adjon hozzá zsemlemorzsa és belső linkeket

Most, hogy egyedi tartalommal rendelkezik az államok és a nagyobb városok számára egy könnyen navigálható könyvtárszerkezetben, segítsen a felhasználóknak és a keresőmotoroknak megtalálni őket.

Adjon hozzá zsemlemorzsat a benyújtó sémával a webhelyhez – ideális esetben az oldal tetején, hogy a felhasználók kattinthassanak és használhassák őket.

Az állami oldalak egyedi példányában link a városi oldalakhoz. Ha ez a felhasználó számára előnyös lesz, kapcsoljon vissza a városi oldalak fő állambeli oldalaihoz.

Példa erre az lenne, ha egy városban az emberek bérelnek más városokban az államban, vagy ha egy hely kitölti, más helyszíneket, amelyek a közelben vannak, és alternatívaként könnyen hozzáférhetők.

A másolat megemlítheti, hogy más raktározási lehetőségeket keressen az adott államban vagy más városban/régióban. Használja az állam vagy a város nevét a cselekvési felhívással, és tegye őket belső linkvé.

Ön segít a felhasználónak megtalálni a megoldást, és a keresőmotorok megértik, miről szól az egyes oldalak.

Így épít fel egy hatékony és értelmes belső összekötő struktúrát a SEO számára. A fő cél az ügyfél segítése; Ennek az az előnye, hogy megkönnyíti a keresőmotorok számára a webhely felépítését.

Módosítsa a robots.txt és a webhelytérképeket

Ezen a ponton jó webhelye és felhasználói élménye van. Itt az ideje, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az államok és a városok a webhelytérképen vannak -e, majd módosítsák a robots.txt -t a mappák engedélyezéséhez.

Kérhet egy feltérképezést a Search Console -tól a Google és a Bing Webmaster Tools verziójának.

Amint a pókok hozzáférnek a robots.txt -hoz, megtalálják a felsorolt ​​oldalakat, majd a belső linkeken keresztül találnak más oldalakat, hogy feltérképezzék az összes oldalt.

Megfelelő meta robotokkal és kanonikumokkal látják a tiszta útvonalakat, és jobban tudják mászni a webhelyet.

Vezesse a keresletet a helyi PR -en keresztül

Bárki felsorolhatja a könyvtárakat és fizethet a játékért. Igen, néhányan segíthetnek, de a valódi előnye a helyi PR.

A médiában szereplő vállalkozásának megszerzése a helyi keresletet növeli. Azokban a régiókban az emberek elkezdenek név szerint keresni a vállalatát, és a szolgáltatásokat módosítják a kulcsszavakon.

Ez segíthet vagy nem segít a SEO-ban, de egy dolgot csinál: növeli a fogyasztói bizalmat és lokalizált, nagy értékű linkeket eredményez. Ezek bizalmi jeleket és ügyfeleket küldhetnek Önnek.

A helyi média olyan helyi blogokat tartalmaz, amelyek nem teszik lehetővé a vendégek közzétételét vagy szponzorált hozzászólásait, a TV -t és a nyomtatott médiákat, például a helyi újságokat, a rádióállomásokat és a podcastokat, linkekkel ellátott leírásokkal és más platformokkal, amelyeket a városban vagy az államban használnak.

Előfordulhat, hogy hozzáadhat egy PR -sávot a „As As Seene” -nel, amely a helyi média logókat tartalmazza, hogy bizalmat teremtsen az adott régióban.

Összefoglalás

A jó hír az, hogy nincs indexelési problémája. A létező oldalak indexeltek.

Felfedezési problémái vannak, mert valójában csak kilenc oldal létezik a webhelyén.

A megoldás itt az állami és városi alapú oldalak felépítése, a tartalom és a helyszíni struktúra kitöltése, majd a PR-ben és a bizalomépítő tevékenységekben való bizalom kiépítése.

Remélem, hogy ez segít. Köszönöm, hogy feltette a kérdését – ez jó!


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.