A heti Tegyen fel egy SEO kérdést Harjeet -től:
„Szia! Van egy weboldalam, amely információkat szolgáltat a raktárakról az Egyesült Államok egész területén. A probléma az, hogy a Google csak nyolc -kilenc oldalt indexál. De sok dinamikus oldala van.
Például, ha bármilyen helyet keres a honlapú keresősávon, akkor a listákkal megnyitja a helyoldalt.
De a Google nem indexeli a helyoldalakat és a raktárak listáját is. Tudna segíteni abban, hogy megoldja ezt a problémát?
Ez egy nagyszerű kérdés, és azt hiszem, tudok segíteni.
Miután megnézte a webhelyét, úgy tűnik, hogy van egy mászó problémája, amelynek hiánya van, és nem indexelő.
Ellenőrizhetem, hogy csak kilenc oldal van a Google indexeiben. Ennek oka az, hogy csak kilenc tényleges oldala van a webhelyén.
A webhely néhány problémájának áttekintésével szeretnék kezdeni. Ezután, az áttekintés után, megosztom, hogyan lehet megoldani egy nagy darabot, hogy elkezdhesse az oldalak mászását és indexelését.
A webhely struktúrájának hiányosságainak azonosítása
Mind a fogyasztók, mind a keresőmotorok számára nagyon nehéz navigálni a webhelyén, mert hiányzik a linkek és a könnyen megtalálható navigáció.
Két webhelytérkép is van, és egyikük helytelen. A jó hír az, hogy a helyes a robots.txt szerepel, de csak a webhely navigációja van, és nem a dinamikusan létrehozott oldalak.
A kezdéshez sorolja fel a webhelytérkép legfontosabb aloldalait, hogy a keresőmotorok könnyebben megtalálhassák őket.
A robots.txt fájl tartalmazza az összes felhasználói ügynök tiltási irányelvet is, ami problematikus, mivel ez blokkolja a mászást, és nem irányítja a rugóknak a megfelelő mappákhoz és oldalakhoz.
Adja meg a „Engedélyezést” a mászni kívánt fontos mappákhoz és útvonalakhoz. Ez irányítja a pókokat azokhoz az oldalakhoz és mappákhoz, amelyek a legfontosabbak.
A webhelytérkép és a robotok.txt problémáinak tetején nincs belső összeköttetés. A belső linkek fontosak annak érdekében, hogy a rugók mozoghassanak a webhelyén, és új oldalakat találjanak, amelyek indexelést igényelnek.
A következő az, hogy megnézzük a tartalom minőségét és annak megjelenítését.
A webhelyén lévő tartalom vékony, és nincs olyan tartalom, amely olyan információkat szolgáltathat, amelyeket a helyi tárolás szakértői tudnának.
Adjon hozzá egyedi tartalom- és helymeghatározási információkat az egyes oldalakhoz külön -külön (az alábbiakban bővebben a How to Refix to Explice szakaszban).
A webhely hiányzik a robotok metacímkéiből és a kanonikus linkekből is. A meta robot címkék útmutatást adnak arról, hogy az oldalak indexelni kell -e vagy sem, és ha a linkeket be kell tartani vagy sem.
A kanonikus linkek azt mondják, melyik verzió a hivatalos egy oldal verziója, és segíthet a hasonló vagy versengő oldalak dedupplizálásában. Ezek hozzáadása segít a keresőmotoroknak tudni, mit kell tenni az oldalak és a linkek felfedezésével.
Végül, nincsenek városi vagy állami alapú oldalaid, mint dedikált erőforrások, de a keresőmezőben legördülő menüben van. A probléma itt az, hogy ezek az oldalak nem léteznek, hacsak nem keresik.
Ha nem léteznek hivatalos URL -en, akkor a keresőmotorok nem találják meg őket, és könnyen indexeljék őket.
Vannak más technológiai és tartalmi problémák is itt, de beugrani fogom a fő javítását, amely több oldalt indít az Ön számára. És ez hihetetlenül könnyű, tehát ez jó hír.
A hiányzó SEO elemek kitöltése
Van néhány lépést megtenni, ha ez lenne a webhelyem vagy a projektem:
- Építsen egy városokat és/vagy régiókat és az államok mappaszerkezetét.
- Szerezzen egyedi tartalmat mindegyikhez.
- Adjon hozzá zsemlemorzsa és belső linkeket.
- Módosítsa a robots.txt és a webhelytérképeket.
- Végezzen helyi PR -munkát, nem pedig spam -linkeket és könyvtárakat.
Készítsen egy mappaszerkezetet
Amikor megengedi, hogy a webhelykeresés URL -eket generáljon a városok, államok és helyek számára, akkor rengeteg versengő URL -t hoz létre.
Az emberek rosszul írhatják a várost, vagy rövidítést használhatnak: Philly, Philadelphia (és Missouri vagy PA), vagy olyan környékek, mint a Fishtown vagy a Center City, ha ez a Philadelphia Pennsylvania verziója.
És ha a DMV -ben (DC, MD, VA) él, mint én, akkor beírhatja Washingtonba vagy Columbia Heights -ba az állam vagy a város nevét. Washington lehet DC vagy az állam is.
A mappaszerkezet felépítése lehetővé teszi az embereket a megfelelő helyre, és megkönnyíti a keresőmotorok számára, hogy tudják, hol kínál szolgáltatásokat.
Például az EU -társaságok országonként felépíthetnek; Az egyes országok, mint például Mexikó, olyan államok lehetnek, mint a Jalisco és az Oaxaca, valamint a nagyvárosok mindegyikében.
Készítsen egyedi tartalmat
Az eredeti helyalapú tartalom könnyen használható a rést. Mindegyik régiónak eltérő éghajlata van, és a városok is. Figyelembe veheti ezeket a másolat írásakor.
Ha a régió nagyobb páratartalommal rendelkezik, beszéljen arról, hogy az épület hogyan védi a penész, a penész, a korrózió és más páratartalom kérdéseit, amelyek befolyásolják a tárolást és a raktározást.
Azon területeken, ahol a hurrikánok, a hó vagy akár a hő miatt elveszíti az energiát, beszéljen a biztonsági mentési rendszerekről és a hőmérsékleten kritikus tárgyak hűtéséről.
Beleheti a városi alapú tartalmat, és lokalizálhatja az eredeti beszélgetési pontokat, ideértve a helyszín útmutatásait is. Ne felejtsd el belefoglalni a fizikai címeket, a működési órákat és a telefonszámokat.
Ezt az útmutatót egy ideje írtam a lokalizált címcímkékhez és leírásokhoz, itt is érvényes.
Adjon hozzá zsemlemorzsa és belső linkeket
Most, hogy egyedi tartalommal rendelkezik az államok és a nagyobb városok számára egy könnyen navigálható könyvtárszerkezetben, segítsen a felhasználóknak és a keresőmotoroknak megtalálni őket.
Adjon hozzá zsemlemorzsat a benyújtó sémával a webhelyhez – ideális esetben az oldal tetején, hogy a felhasználók kattinthassanak és használhassák őket.
Az állami oldalak egyedi példányában link a városi oldalakhoz. Ha ez a felhasználó számára előnyös lesz, kapcsoljon vissza a városi oldalak fő állambeli oldalaihoz.
Példa erre az lenne, ha egy városban az emberek bérelnek más városokban az államban, vagy ha egy hely kitölti, más helyszíneket, amelyek a közelben vannak, és alternatívaként könnyen hozzáférhetők.
A másolat megemlítheti, hogy más raktározási lehetőségeket keressen az adott államban vagy más városban/régióban. Használja az állam vagy a város nevét a cselekvési felhívással, és tegye őket belső linkvé.
Ön segít a felhasználónak megtalálni a megoldást, és a keresőmotorok megértik, miről szól az egyes oldalak.
Így épít fel egy hatékony és értelmes belső összekötő struktúrát a SEO számára. A fő cél az ügyfél segítése; Ennek az az előnye, hogy megkönnyíti a keresőmotorok számára a webhely felépítését.
Módosítsa a robots.txt és a webhelytérképeket
Ezen a ponton jó webhelye és felhasználói élménye van. Itt az ideje, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az államok és a városok a webhelytérképen vannak -e, majd módosítsák a robots.txt -t a mappák engedélyezéséhez.
Kérhet egy feltérképezést a Search Console -tól a Google és a Bing Webmaster Tools verziójának.
Amint a pókok hozzáférnek a robots.txt -hoz, megtalálják a felsorolt oldalakat, majd a belső linkeken keresztül találnak más oldalakat, hogy feltérképezzék az összes oldalt.
Megfelelő meta robotokkal és kanonikumokkal látják a tiszta útvonalakat, és jobban tudják mászni a webhelyet.
Vezesse a keresletet a helyi PR -en keresztül
Bárki felsorolhatja a könyvtárakat és fizethet a játékért. Igen, néhányan segíthetnek, de a valódi előnye a helyi PR.
A médiában szereplő vállalkozásának megszerzése a helyi keresletet növeli. Azokban a régiókban az emberek elkezdenek név szerint keresni a vállalatát, és a szolgáltatásokat módosítják a kulcsszavakon.
Ez segíthet vagy nem segít a SEO-ban, de egy dolgot csinál: növeli a fogyasztói bizalmat és lokalizált, nagy értékű linkeket eredményez. Ezek bizalmi jeleket és ügyfeleket küldhetnek Önnek.
A helyi média olyan helyi blogokat tartalmaz, amelyek nem teszik lehetővé a vendégek közzétételét vagy szponzorált hozzászólásait, a TV -t és a nyomtatott médiákat, például a helyi újságokat, a rádióállomásokat és a podcastokat, linkekkel ellátott leírásokkal és más platformokkal, amelyeket a városban vagy az államban használnak.
Előfordulhat, hogy hozzáadhat egy PR -sávot a „As As Seene” -nel, amely a helyi média logókat tartalmazza, hogy bizalmat teremtsen az adott régióban.
Összefoglalás
A jó hír az, hogy nincs indexelési problémája. A létező oldalak indexeltek.
Felfedezési problémái vannak, mert valójában csak kilenc oldal létezik a webhelyén.
A megoldás itt az állami és városi alapú oldalak felépítése, a tartalom és a helyszíni struktúra kitöltése, majd a PR-ben és a bizalomépítő tevékenységekben való bizalom kiépítése.
Remélem, hogy ez segít. Köszönöm, hogy feltette a kérdését – ez jó!