Miért ugrálnak folyamatosan az AirPod-jaim? 6 hatékony megoldás!

Peter

Ha valaha is azon töprengett: „Miért ugrálnak az AirPod-jaim?” miközben megpróbálja élvezni kedvenc zenéit vagy podcast-epizódjait, számos lehetséges oka lehet.

Például előfordulhat, hogy az alacsony akkumulátor töltöttségtől a hardverproblémákig és az elavult firmware-verziókig bármivel küzd.

Az alábbiakban megvizsgáljuk a probléma legvalószínűbb okait és megoldásait.

Miért szünetelnek az AirPod-jaim?

Az Apple folytatja az egyik legsikeresebb termékük, az AirPods megismétlését. A tökéletes vezeték nélküli fülhallgatók tökéletesítése során azonban bizonyos problémák felbukkannak, mint például az időszakos hangvesztés – ezt a problémát az alábbiakban nézzük meg.

A következő szakaszokban hat lehetséges okról olvashat, amiért az AirPods időnként kimerül, és megtudhatja, hogyan javíthatja ki őket.

1. Lehet, hogy az akkumulátor lemerült

Amikor az AirPods akkumulátora hamarosan lemerül, ők leállhat a megfelelő működésés a Bluetooth-kapcsolatuk időnként megszakadhat, amíg teljesen el nem halnak, és a hangot el nem kezdi játszani a forráseszközről.

Mi a megoldás?

A diagnózis és a megoldás egyszerű: ellenőrizze az AirPod akkumulátor töltöttségi szintjét ha a hangja szaggatottá válik, vagy mielőtt elhagyná otthonát. Ha hamarosan kihalnak, gyorsan töltse fel őket, hogy gond nélkül tovább használja őket.

Továbbá mindig tartsa és hordja őket a töltőtáskájukban mivel a tok legújabb verzióját úgy tervezték, hogy a nap folyamán többször is megóvja AirPodjait a haláltól azáltal, hogy 4–5 teljes feltöltéssel látja el őket.

2. Lehet, hogy a Bluetooth-kapcsolata instabil

Ha az akkumulátor lemerülése miatt az AirPods nem kapcsol be és ki, akkor a probléma leggyakoribb oka az instabil Bluetooth-kapcsolat.

Mint minden más vezeték nélküli eszköz, az AirPods is az érzékeny az elektromágneses interferenciára és foltos kapcsolat a hatótávolság korlátai miatt.

Például az útválasztó és a Bluetooth-eszközök ugyanazt a 2,4 GHz-es frekvenciatartományt használják a telefonnal való kommunikációhoz. Ha sok vezeték nélküli eszközt használ, ezek felveszik a spektrum nagy részét, és az AirPods jelét nem tudják megfelelően átnyomni.

Ami az AirPods hatótávolságát illeti, a legtávolabb lehet a telefontól 60 láb vagy 18 m.

Mi a megoldás?

Próbálja meg közelebb tartani az AirPods készüléket az eszközhöz, és távolítson el minden olyan tárgyat, amely kapcsolati zavarokat okozhat. Ha ez nem segít, próbálja meg AirPods készülékeit minden más vezeték nélküli eszköztől, például útválasztótól, hangszórótól és kontrollertől távol használni.

Az AirPods leválasztása és újracsatlakoztatása is segít megszabadulni bizonyos hibáktól, és visszaállítani bizonyos belső beállításokat. Ehhez egyszerűen kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Navigáljon ide „Beállítások”„Bluetooth”;
  2. Koppintson a kicsire ‘én’ és kattintson rá „Felejtsd el ezt az eszközt”;
  3. Várjon egy kicsit mielőtt újra csatlakoztatná őket.

Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, megteheti próbáld meg gyári alaphelyzetbe állítása az AirPods néhány lépésben: helyezze be őket a tokba, nyissa ki a tokot, és tartsa lenyomva a tok hátulján található gombot 15 másodpercig, vagy amíg a LED színe fehérről borostyánsárgára változik.

📓 További olvasnivaló: Hogyan találja meg AirPodjait különféle módszerekkel és eszközökkel

3. Az AirPods hibás lehet

hardver hibák, tartós vagy a gyártási folyamat soránaz AirPods hangproblémákat is okozhat. Például egy kis adag AirPods Pro, amelyet 2020 vége előtt adtak ki, recsegő hangokat adott hangos környezetben.

Ezenkívül a piac hemzseg az olcsó hamisított AirPod-októl, amelyekből – ahogyan azt várhatnánk – hiányzik az eredeti termék gyártási minősége, szoftvere és minőségellenőrzése. Emiatt az ilyen kopogós modellek gyakran javíthatatlan hangproblémákat mutatnak.

Mi a megoldás?

Ha az AirPods hangminősége romlott a rendszeres elhasználódás miatt, vagy ha egy hibás modellt kapott közvetlenül a dobozból, aktiválja a garanciát, és kérjen cserét. De ha egy silány hamisított terméket vásárolt, akkor nincs szerencséje!

4. Lehet, hogy a hangforrás hibás

Vajon a tiéd audio kihagyás, Stopés szakítani csak bizonyos időpontokban és/vagy meghatározott számú dalon? Ezután keresse meg az okot az audioalkalmazásban vagy az audiofájlokban.

Ha például túl sok alkalmazás futtatása közben próbál meg zenét lejátszani, előfordulhat, hogy az eszköz nem tudja megfelelően lejátszani a zenét befolyásolta a teljesítményt.

Továbbá a tiéd az illesztőprogramok frissítést igényelhetnek; lehet, hogy használsz túl sok hangjavítás; vagy az eredeti hangfájlok kódolása nem megfelelő.

Mi a megoldás?

Egyenként szüntesse meg ezeket az okokat. Először is próbáld meg csak a zenei alkalmazást futtassa. Ha a probléma továbbra is fennáll, frissítse készülékét, kapcsolja ki az összes hangeffektustés ellenőrizze, hogy az eredeti hangfájl-e (ha nem online streamelsz) megfelelően működik más eszközökön.

5. Az AirPod érzékelői meghibásodhatnak

A legújabb AirPods modellek érzékelik, ha a füledben vannak, köszönhetően „Automatikus fülfelismerés” funkcióés ez alapján szünetet tartanak, és lejátsszák a zenét.

Tehát, ha probléma adódik az észlelési funkcióval, akkor az AirPods hangkivágásokat okozhat még viselés közben is, ha a szoftver ennek ellenkezőjét hiszi.

Mi a megoldás?

Próbálja meg kijavítani a problémát „Automatikus fülérzékelés” az önön keresztül „Bluetooth” menü. Ha ott van, navigáljon a sajátjához AirPods beállítások menüés görgessen lefelé, amíg meg nem találja és ki nem kapcsolja az AED funkciót.

6. Az AirPods firmware-e elavult lehet

A szoftver és a hardver firmware rendszeres frissítése nagyon fontos, különösen a termék kiadása után, amikor gyakoriak a hibák és problémák. Emiatt mindkettő Az iOS és az AirPods firmware szabálytalan hangviselkedést okozhat.

Mi a megoldás?

Győződjön meg arról, hogy az AirPods és a fő eszköze megfelelő a legújabb szoftver futtatása. A legtöbb esetben nem kell semmit tennie, csak csatlakoztassa telefonját, táblagépét vagy számítógépét az internethez, mivel a frissítések kézbesítése automatikusan történik.

Vegye figyelembe, hogy az AirPod-ok csak töltés közben frissülnek, és az iPhone, iPad vagy Mac hatótávolságán belül vannak. A gazdagépen azonban be kell kapcsolni a megfelelő „Automatikus frissítések” funkciót. Ellenkező esetben manuálisan kell frissítenie az operációs rendszert.

Hogyan lehet kapcsolatba lépni az Apple ügyfélszolgálatával?

Ha a probléma a fenti javítások mindegyikének alkalmazása ellenére is fennáll, lépjen kapcsolatba az Apple szakértőivel a vállalat valamelyikén. hivatalos támogatási csatornák:

  • Csevegjen vagy hívja fel az Apple szakértőjét– mindössze 2 perc alatt kapcsolatba léphet egy Apple szakértővel az ő szolgáltatásukon keresztül online támogatási oldal;
  • Tekintse meg az Apple támogatási cikkeit— megtalálja a szükséges információkat az Apple támogatási oldalán található számtalan oktatócikkben;
  • Tárcsázza az Apple amerikai támogatási vonalát—ha gyorsan szeretné megoldani az ügyet, vegye fel a kapcsolatot az Apple-vel az 1-800-275-2273 telefonszámon;
  • Indítson el egy támogató közösségi beszélgetést— Ha nem talál választ a problémájára, bármikor indíthat vitát az Apple közösségi oldalán.

Mielőtt kapcsolatba lépne az Apple-lel, alaposan dokumentálja a problémát, és készítsen elő minden olyan képet, amely alátámasztja az Ön esetét. Például le kell venni az AirPods specifikációitbeleértve a pontos modell és sorozatszámát.

Bottom Line

Nem kell folyton azon töprengeni: „Miért ugrálnak az AirPod-jaim?” mivel a fenti részekben hat hatékony megoldást vázoltunk fel erre a problémára. A legjobb az egészben, hogy a pontos ok meghatározása és a szükséges javítás alkalmazása csak néhány percet vesz igénybe.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.