A Google új funkciót készített a Google Business Profiles számára, amely megkönnyíti az ügyfelek véleményének összegyűjtését.
Most már olyan egyedi QR -kódokat generálhat, amelyek szkennelésekor az ügyfelek egyenesen a vállalkozás áttekintő oldalára irányulnak.
A Google ma bejelentette a frissítést az X -en:
Most létrehozhat egyszerűen átgondolt QR-kódokat, amelyek közvetlenül az ügyfelek GBP-jébe kerülnek, és arra ösztönzik őket, hogy hagyjanak további véleményeket.
Az asztalon lépjen az üzleti profiljára, és kattintson a „Keverés a vélemények kérése” elemre. Kövesse az utasításokat egy link vagy QR -kód előállításához. Voila! pic.twitter.com/gx0hnlmap6
– A Google Business Profil (@GoogLemyBiz) 2025. március 4.
Hogyan lehet elérni a szolgáltatást
A QR kódgenerátorhoz hozzáférhet ezeknek a lépéseknek a követésével:
- Látogasson el a Google Business Profil Dashboard -ra az asztalon
- Kattintson a „Vélemények kérése” lehetőségre
- Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat egy közvetlen link vagy QR-kód előállításához
A rendszer több megosztási lehetőséget kínál, beleértve az e -mailt, a WhatsApp -ot és a Facebook -ot.
Mit jelent ez a vállalkozások számára
Ez a frissítés további módszereket kínál a felülvizsgálati kötet minimális súrlódásával történő növelésére. A QR-kódok fizikai helyszíneken jeleníthetők meg, hozzáadhatók a bevételekhez, vagy a vásárlás utáni kommunikációba.
A mennyiség és a minőség áttekintése javíthatja a helyi keresési láthatóságot. Noha a vélemények nem befolyásolják a keresési rangsorokat, ezek befolyásolják a Google helyi csomagját.
További információ:
Az ügyfelek inkább hajlandóak véleményeket írni
A helyi keresés témájában a hét elején egy releváns tanulmányt tárgyaltam, amely szerint az ügyfelek egyre inkább hajlandóak véleményeket írni.
A BrightLocal 15 éves adatot elemezte, és megállapította, hogy az ügyfelek egyre inkább tisztában vannak a felülvizsgálatok fontosságával. Ez a tudatosság arra készteti őket, hogy hozzájáruljanak gondolataikhoz és véleményükhöz.
A tanulmány így szól:
„… Annak ellenére, hogy az új vélemények következetes folyamatainak fenntartása kihívásokkal rendelkezik, a fogyasztók túlnyomórészt hajlandóak írni egyet. Arról szól, hogy erõs okot adnak nekik erre (más néven emlékezetes élmény), és a megfelelő időben elkapják őket. ”
Lásd még:
A nagyobb vevői tudatosság egy kétélű kard, rámutat a tanulmány.
Noha az emberek hajlandóak jobban írni véleményeket, kevésbé bíznak a teljes áttekintési pontszámban. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek konzultálnak az „alternatív” forrásokkal, mint például a Tiktok és a YouTube, a Google vélemények ellenőrzése mellett.
Mivel ezt a QR -kód funkciót további vélemények gyűjtésére használja fel, ne feledje, hogy fontos, hogy több platformon látható legyen a mai ügyfelek elérése érdekében.