A márkaforgalom magasabb arányban konvertál, jobb az organikus átkattintási arány, és úgy tűnik, hogy pozitív hatással van a nem márka organikus rangsorolására. De a márka felépítése a SERP-ekre időigényes…
Mi lenne, ha növelné márkakeresési mennyiségét, és ezt évek helyett hónapok alatt tenné meg?
Nézze meg igény szerint elemzés közben 3 esettanulmány amelyek bemutatják a márkakeresési magatartás és elköteleződés ösztönzésének fontosságát, és azt, hogyan kell ezt megtenni hónapok, évek helyett. Használtuk fejlett közönségelemzési technikák a márkakeresést ösztönző kampányok lebontására egy év alatt.
Hallani fogja:
- A PureLinq egyszerű folyamata a közönség keresési viselkedésének elemzésére.
- Hogyan lehet növelni a márkakeresést podcastok, PR és tartalommarketing segítségével.
- Az új piaci kategória márkakeresésének ösztönzésének lépései.
Kevin Rowe-val lebontottuk az egyik márkát új piaci kategóriát hozott létre a konverziós aránnyal kapcsolatos probléma megoldására, valamint egy másik márkát, amely havi 150 000 organikus kattintásra növelte mennyiségét.
Ha javítani szeretné helyezéseit, és linkeket szeretne keresni, ahelyett, hogy fizetne értük, nem akarja lemaradni Kevin 15 évnyi betekintése a kívánt közönség elérésére.
Tekintse meg a teljes bemutatót itt.