Miért nem tartalmazza a Google Lighthouse az INP-t, a Core Web Vital elemet?
A Google Lighthouse nem használja az Interaction to Next Paint (INP) mérőszámot szabványos tesztjei során, annak ellenére, hogy az INP az
A Google Lighthouse nem használja az Interaction to Next Paint (INP) mérőszámot szabványos tesztjei során, annak ellenére, hogy az INP az
A BrightEdge új adatai jelentős változásokat mutatnak a Google AI áttekintésében, előtérbe helyezve a témaspecifikus webhelyeket, és nagyobb hangsúlyt fektetnek az
Az Aleyda Solisnak adott közelmúltbeli interjújában Danny Sullivan, a Google Keresés kapcsolattartója a felhasználók által generált tartalom (UGC) növekvő előtérbe kerülését
A Google munkatársa, John Mueller tisztázta azt a régóta fennálló zavart, hogy helyénvaló-e egy noindex szabályt és egy kanonikus címkét használni
A gyorsabb weboldalbetöltési idők nagy szerepet játszanak a felhasználói élményben és a keresőoptimalizálásban, az oldalbetöltési sebesség pedig kulcsfontosságú meghatározó tényező a
Ha nagy webhelyekről van szó, például több ezer oldalt tartalmazó e-kereskedelmi webhelyekről, akkor az olyan dolgok fontosságát, mint a feltérképezési költségkeret,
A Google frissítette a spam dokumentációját, és a webhely hírnevével való visszaélés új definíciójával egészítette ki a legnagyobb változást, majd további
Hatékony SEO-stratégiák ügyfelek számára történő megvalósítása során gyakori kihívást jelent a korlátozott erőforrások kezelése, különösen a tartalomkészítés és a SEO-ajánlások végrehajtásához
A tartalom SEO. Pontosabban, ez a SEO kapcsolat egyik oldala. A keresőmotorok egyik alapvető funkciója, hogy összekapcsolják a felhasználókat a keresett
A Google Search a világ egyik vezető keresőmotorja, amely naponta közel 7 milliárd keresési lekérdezést tud végrehajtani. Több milliárd oldalt tartalmaz,