A kulcsminták felfedik az AI felfedezésének jövőjét
A strukturált adatkörnyezet 2024-ben jelentős átalakuláson ment keresztül az AI-alapú keresés térnyerése, a géppel olvasható tartalom növekvő jelentősége, valamint a nagy
A strukturált adatkörnyezet 2024-ben jelentős átalakuláson ment keresztül az AI-alapú keresés térnyerése, a géppel olvasható tartalom növekvő jelentősége, valamint a nagy
A legtöbb marketinges nem veszi észre, hogy a Google veszít a keresési piaci részesedéséből az EU-országokban. A piaci részesedés csökkenése akkor
A Google Keresőközpont új sorozatot indított „Crawling December” néven, hogy betekintést nyújtson abba, hogy a Googlebot hogyan térképezi fel és indexeli
A márkaforgalom magasabb arányban konvertál, jobb az organikus átkattintási arány, és úgy tűnik, hogy pozitív hatással van a nem márka organikus
Egy nemrégiben készült YouTube-videóban a Google munkatársa, Martin Splitt elmagyarázta a robots metacímkék „noindex” címke és a robots.txt fájlok „disallow” parancsa
A SEO sokrétű tudományág. Ehhez szilárd stratégiára, a szélesebb körű digitális marketinggel (és üzleti célokkal) való kapcsolatra és elszámoltathatóságra van szükség.
Kérdésünk Madeline-től származik, aki egy közelmúltbeli webináriumon kérdezte: „Hogyan segítenek a fotók metaadatai a helyezések növelésében?” Ez egy nagyszerű kérdés, és
Videó összefoglaló: A Google „Search Off the Record” podcastja nemrégiben rámutatott egy SEO problémára, amely miatt a weboldalak eltűnhetnek a keresési
A Google Search Off the Record podcastjának legutóbbi epizódjában Allan Scott, a „Dups” csapattól elmagyarázta, hogyan dönti el a Google, hogy
A Google hangsúlyozza a tényleges felhasználói adatok felhasználásának fontosságát a Core Web Vitals értékeléséhez, ahelyett, hogy kizárólag a PageSpeed Insights (PSI)